Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er alene med sønnen min på 3 år og er nå gravid, er så usikker og redd!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Barna mine er eldre enn din(-e). Jeg har vært alene siden jeg gikk gravid med minste. Hva er det du er usikker og redd for?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er alene med jenta mi på 5,5 år, og høygravid. Hva er det du er redd for? Jeg har også mange tanker rundt det å skulle bli alene med 2 barn. Redd for at det blir for lite tid til jenta mi når babyen kommer. Redd for hvordan minste barnet vil oppleve det dersom pappaen ikke ønsker samme kontakt med han/henne som med storesøster... redd for det økonomiske. Ja, det er mange ting jeg er redd for. Men jeg har også en følelse av at alt dette vil gå bra:) Jeg har klart meg kjempefint alene med jenta, så jeg tror jeg vil greie dette også. Men selvfølgelig er jeg redd for mange ting...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Vet ikke. Kanskje mest redd for hva menneskene rundt oss vil si. Jeg har alltid vært alene med første man, så jeg vet at jeg greier det. Men den i magen får ikke noen pappa, det har elste (men det ser jeg nesten på som et pluss, det var veldig vanskelig med meg og Xen) Men da vokser jo yngste opp og ser på at storebror drar til pappaen sin.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Det går nok bedre enn du tror:) Mine har samme far, men bare eldste reiser til faren(av og til). Yngste er mer enn gammel nok til å forstå dette, men det har ikke vært et tema, engang:) Det er litt vanesak for barna, tror jeg. Yngste er vant til å se dette, og uten å reise selv. Dette er jo også noe som kan rette seg med tiden, tror du ikke? At far til den i magen stiller opp senere, selv om han ikke vil nå? Er det en mulighet, tror du? Jeg vet jo ikke hvorfor du sier at han blir uten far, bare tenker litt høyt.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Pappaen vet ikke at han skal bli pappa en gang. Det er ikke aktuelt å fortelle han om det heller, da kommer han til å kreve 50/50 og lage verdens største kaos. Det orker jeg ikke en gang til. Heller abort en det!
wamaitha Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har 4 år ,mellom mine, men ble ikke alene før minstemann var 2 år.., og han blir snart 5.., det kommer til og gå så bra så..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Utrolig egoistisk å ikke si det til pappaen!! Han kan ikke komme og kreve 50-50 uten videre og uansett ikke på lenge, og hvorfor skal du frata barnet muligheten til å bli kjent med faren sin?? Skjerp deg! Er ikke bare ditt barn!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 hei!!!jeg hadde en sønn på tre år da jeg ble gravid....det er perfekt alder mellom de synes jeg,,,,for han ble 4år da nr to kom å da var han blitt så stor såhan synes det var gøy å hjelpe til...han passer godt på lillebror...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Jeg klarer ikk med min beste vilje engang, å forstå hvorfor du bekymrer deg for at minsten skal se at storebror besøker pappaen sin. Det er jo du som sørger for det da. Hadde pappaen fått vite at han skal bli pappa, så hadde han kanskje fulgt en hel masse. Det er jo bare en egoistisk tanke du har i hodet. Ta deg kraftig sammen, før du begynner å bekymre deg..! Pappa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå