Gå til innhold

Gutten min på 400g er i dag 755g

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg fikk en gutt på 400g 3.12-08

Nå er han 6 uker og 755g.

Det har vørt en ekstremt tøff tid, med resperator i 4 uker, hjerneblødning grad 2, ductus,infeksjoner , lunge sykdom og mm. Vi har flere ganger trodd vi skal miste han, men han gir ikke opp heldigvis.

Men han har kommet gjennom det uten synlige men, og det er det viktigste.

Vi er enda ikke helt trygg på at dette går bra, for han er enda ikke helt bra og har endel alvorlige pustestopp.

Men det er fantastisk å se hvor utrolig leger og sykepleiere jobber for gutten vår. Vi er på Haukeland sykehus og føler oss utrolig godt tatt vare på.

Det er enda en lang vei igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan aldri i min villeste fantasi forestille meg hvordan dere som foreldre har det nå i den situasjonen dere er i!

Men jeg ønsker dere masse lykke til!

Den lille gutten deres virker så sterk, så magefølelsen min sier at dette vil gå bra.

****krysser fingrer og tær*****

*klem*

Skrevet

Jeg har tenkt mye på dere.

Han har overlevd 6 uker og legger på seg. Gratulerer! Hver dag er en seier for dere alle.

Vet det er kjempetøft og håper dere har noen å snakke med.

Skrevet

Hei!

Kan ikke engang forestille meg hvor tøft det må være for dere. Føler med dere. Det setter mine bekymringer litt i perspektiv ja.

Bare tenk positivt, så kommer det til å bli helt fantastisk når det går bra til slutt!

Skrevet

håpe virkelig han blir helt frisk! er ikke morro med prematurbarn :( hvilken uke ble han født i egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...