Gå til innhold

jeg tålmodig??


første_barnet

Anbefalte innlegg

da er det bare en knapp uke igjen til termin og jeg er klar allerede... vil gjerne ha ut lillegutt nå... vi gleder oss så til å bli kjent med han og ønske han velkommen.. hihi.... vil gjerne ha han ut tidligere.. og gjør mye for å få vannet til å gå..

 

men så kommer svigermor på besøk å sier: ER DET SÅ NORMALT AT FØRSTEGANGSFØDENDE FÅR BABYEN FØR TERMIN DA???

 

ja ikke veit jeg, jeg er jo tross alt førstegangsfødende...

hjelp noen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør med moren din hvordan det var for henne, om hun fødte før eller gikk over tiden. Mange mener vi er like våre mødre......

jeg har ikke vært lik min mor da....hehe

Du ville ha vannet til å gå sa du? Jeg husker at jeg hadde forferdelig "hard" mage med min fødsel nr 2, derfor satte jeg et klyster, å jammen gikk vannet:) ti dager før termin:) så det funka for meg hehe....så du kan jo prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første barn kom 4 dager før termin - mens denne gangen (2.barn) er jeg på termin i dag - og ikke noe ser ut til å skje med det første....

 

De kommer når de er klare for det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU-egoistisk ja...

Babyene blir født når de er klare for det! De skal IKKE bli født før tiden, det aller beste er jo at de ligger i magen til dem er klare til å bli født!!

Om du er lei, ja vel...

Babyens lunger og alt blir sterkere og bedre for hver dag som går i magen-så vær lykkelig over at du IKKE får før tiden du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte ikke hun om hun var egoistisk. Så det innlegget ditt var slemt!!

 

Det er vanlig at man går litt over termin med første ja, jeg er selv førstegangsfødende og har termin i morgen.. Tipper jeg kommer til å gå over termindato, men skulle ønske han ville melde sin ankomst nå.. Klart man er lei mot slutten av svangerskapet, og det er helt normalt.

 

Dessuten har man hormoner som flyter over og alt svigermor sier kan oppfattes feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...