Elsker jenta si<3 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Var ungene deres gamle når de lå borte for første gang? Skal ha bursdagsselskap når jenta vår er 4 måneder,og tenkte å la henne ligge til besteforeldrene da. Men jo mer jeg tenkte på at hun skulle lige borte,jo mer fra meg ble jeg,og endte til slutt opp me å sittei sofae'n og sippe,til min samboers store fortvilelse:P Jenta hadde helt sikkert fått det bra hun,men det er for tidlig for min del. kke hadde jeg fått det moro på festen,og ikke hadde jeg fått sovet på natten,så hva er vitsen?
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Du kan la henne sove borte når du er klar for det. Jeg er en sterk tillhenger av at man skal følge "mammahjertet". Sier "mammahjertet" nei, så bllir det nei. Hvorfor skal hun sove borte, om du helst vil ha henne hjemme. Dette er opp til hver enkelt. Ingen av mine har sovet borte før de har vært 2 år og jeg har ikke lidd noen nød likevel. Vent til du er klar du!
2SmåTroll Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 2 mnd var tulla første gang ho sov borte en natt. Her gikk det helt fint, tulla var inne i en fin rutine og sov godt på natta. Hadde ikke ho gjort det så hadde ho ikke sovi borte. Man må være klar og babyen må være trygg der de skal sove.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Sønnen min lå borte for første gang da han var 13 mnd. Da skulle vi begge på julebord sammen. Syntes det var passe tid jeg. Følte bare ikke for å ha barnavkt før. Hadde heller ikke fått det noe moro der jeg evt hadde vært. Men folk er forskjellige Gjør det du føler er rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå