Gå til innhold

Magebilder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lagt ut bilder av magen sin?..

Jeg kjeda meg litt i dag og tegna et ansikt.. =) hehe..Min er jo veeldig liten da.. Noen andre som har bilder av sitt høygravide jej? Lurer på hvor liten jeg er i forholdt til andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bilder på min profil...du kan gjerne se...jeg hører ikke til her inne lenger men bildene er der fortsatt.

Skrevet

titta på magen din og den var veldig fin :) jeg er 32+2 og regner med at min mage er på sørrelse med din i uke 38 :)

Skrevet

Takk Ida.. =) heller liten en stor.. sier alle oss som har liten mage.. =)

min målte 31 cm i uke 37.

Skrevet

Håpefull jente.. takk.. din mage var jo helt utrolig søt kulemage.. =)

Resultatet ble jo nyydelig.. =)

Skrevet

hihi utrolig kult bilde da :D tror jeg skal tagge på min også :P

Skrevet

da har jeg oppdatert magebilder på profilen min :) tok disse i forrige uke , men trooor ikke jeg har vokst så veldig siden da! har i allefall ikke merket det :P

Skrevet

jeg får ikke settbildene dine elin08...har du "offentliggjort" dem?

Skrevet

rart :S de ligger i den offentlige bildegreia. Er det noe annet sted jeg må godkjenne at de kan vises også??

Skrevet

Jeg er så heldig at mannen min er fotograf å han tok bilder hver 14 dag...Utrolig rart å se tilbake på den magen min..Jeg hadde typisk jentemage. Var litt mer på sidene av magen å ikke den direkte struttemagen uten noe mer.

Men veldig kjekt å ha minner.

Skrevet

ja jeg var og tok magebilder hos fotograf rett før jul... =) kjempefint å ha et "ordentlig" bilde av magen.. Du er jo suuuperheldig da..

Skrevet

Eg har lakt ut, men eg er ikke høygravid før i mårgen :)

Skrevet

så søt mage du hadde også da :D ser skikkelig godt at det er en guttemage siden den er litt spiss :D

Skrevet

mamma91 søde mage du hadde.. =) Va ikkje så store du hell.. =) ka e sf målet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...