Elsker jenta si<3 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Var ungene deres gamle når de lå borte for første gang? Skal ha bursdagsselskap når jenta vår er 4 måneder,og tenkte å la henne ligge til besteforeldrene da. Men jo mer jeg tenkte på at hun skulle lige borte,jo mer fra meg ble jeg,og endte til slutt opp me å sittei sofae'n og sippe,til min samboers store fortvilelse:P Jenta hadde helt sikkert fått det bra hun,men det er for tidlig for min del. kke hadde jeg fått det moro på festen,og ikke hadde jeg fått sovet på natten,så hva er vitsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå