PennyLane78 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Er nå 16+3 på vei med vår første og i kveld målte min samboer magen min som har est ut 15-20 cm! Jeg har ikke lagt på meg noe, men heller gått ned en liten kilo. Hvordan ligger det ann for resten av dere? Strandet hval neste her:p
PennyLane78 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2009 Bare jeg som har vokst 'sykt' mye rundt magen?
Sofapute Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 har forstått det sånn at man faktisk SKAL vokse sykt mye rundt magen nå..hmm..merkelig hihi Har dessverre ikke målt magen min før jeg ble gravid. Hvor måler du egentlig?? over navlen?
PennyLane78 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 Hehe, jo en skal vel det da men synes bare det virker som magen har eksplodert i det siste. Jeg målte over der magen var tykkest. Ingen mulighet for å komme ned i gamle dongribukser lengre iaf:p
AdrenaLine Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er i uke 15 nå. Har økt 4-5 cm, men ikke gått opp noe spesielt enda. Spennende om det nå vil bli fortgang i målene her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå