*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Begge jentene våre har begge deler, A navn som fornavn og E navn som mellomnavn. Ronja Marie Aurora Helene
flypapir Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 A navn.... Mathea Hva lillebror skal hete er fremdeles uvisst..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 jenta vår har et navn som slutter med A når man uttaler det, men med H når man skriver det (Sarah) Gutten vår har hverken E eller A på slutten..
Gjest I og lillegutt Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Ingen av delene, om jeg forsto deg riktig
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Tror det Eldste heter Julie og yngste heter Aleksander. Dvs eldste sitt navn ender på e og yngste sitt navn begynner på a
Tante Bassa Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Begge jentene mine har E navn i begge navnene : (hvis du mente E og A endinger?) Anette Helene og Tonje Katrine. Gutten min har ikke E eller A i noen av navnene.
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Jenta mi har både A- og E-ending. Sadie Leana. Hvis jeg forsto det rett, da Noe navn på gutten har vi ikke bestemt enda, men der blir det nok ikke noe A eller E, tror jeg.
<3Lykkelig<3 Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Snuppa har mellomnavn som slutter på E, fornavnet slutter på H. Sarah Kristine <3
Koseklompen Skrevet 16. januar 2009 #13 Skrevet 16. januar 2009 Mellomnavnet til prinsessa slutter på A Veronica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå