3b@rnsmor-30* Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 når jeg logger inn får jeg bare sånne error-sider på alt etterpå..... og venninda mi kommer fint inn...... skjønner ikke noe... har vært sånn et par dager nå.. noen flere med problemer?
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg kommer meg heller ikke inn. Irriterende!
TreHjerter Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Har også det problemet der noen ganger. Men om jeg insisterer og prøver flere ganger hende det at det går likevel...
Pfff Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 De har oppdatert sidene sine, virker det som. Jeg forsøkte å logge meg ut (er automatisk innlogget) og da kunne jeg titte på sidene. Disse personlige sidene ser annerledes ut, så det kan hende de har litt "hikke" og oppstartsproblemer, i tilfelle de har byttet server eller leid inn ubrukelige programmere
minimagic Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 "godt" d ikke bare e meg... begynne å bli litt irritert nå.. har ikke kommet inn på 2-3 dager nå... håpe d ordner seg snart..
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2009 ok. jeg prøvde å klikke på noe annet, og kom inn på et forum.. så nå er inne i hvertfall!!!! litt irriterende at det skal være så vanskelig.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå