hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Lilly er et nydelig navn Stella er en kul eldre dame som farter verden rundt og nyter livet hehe, det er et stilig navn.
prebs Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Molly er sjarmerende : ) Ikke så glad i Stella og Lilly, men de er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Lilly er kjempesøtt. Mølly blir litt vel amerikanskt for min smak - og Stella assosierer jeg med gledespikene (de prostituerte) i gamle cowboy-filmer. Men dette blir jo smak og behag - dessuten han man jo ofte assosiasjoner de ulike navnene dersom man feks kjenner noen som heter det samme. Lykke til med navnevalg og fødsel!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Hverken molly eller stella er jeg så begeistret for... men lilly er søtt... (men forbinder det med ei lita tulle, ser ikke helt for meg voksen dame som heter lilly.)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Både Lily og Molly sto på listen min da vi skulle velge navn til snuppa. Synes også at Stella er et fint navn:-)
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Liker Lilly veldig godt. Molly er et dyre navn i mine ører. Mens Stella er og blir et øl merke for meg (Stella Artois)
petite fleur Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Molly er utrolig pent, hadde sønnen min vært ei jente er det ikke umulig at nettopp det navnet hadde blitt førstevalget :-) Stelle er greit nok, Lilly liker jeg absolutt ikke.
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Liker Stella. Minner meg om "How Stella got her groove back". Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå