Gå til innhold

Noen fler som synes magen har begynt å vokse allerede??


Duddlidu

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt fra før, så dette blir min andre. Er bare 7+2 enda, men magen har virkelig begynt å bli større altså. Har noen gode bukser som har vært deilige og passe romslige i livet. De har vært gode å bruke helt fra starten av fordi jeg har følt meg så oppblåst og øm lenge. Men altså de 2 siste ukene har buksene blitt trangere og trangere! Nå får jeg de nesten ikke igjen! Er vonde å gå med og får tydelige merker rundt hele magen.

 

Jeg nekter å tro at jeg har lagt på meg såå mye fett på 2 uker altså! Jeg spiser jo helt normalt og så sundt jeg klarer. Skjønner ikke noe jeg, første gang fikk jeg ikke mage før myye senere. Er det flere som opplever det samme allerede eller? Tror ikke jeg klarer å skjule dette til uke 12 om dette fortsetter. Ser jo ut som om jeg har spist skikkelig skikkelig godt i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he kjenner meg godt igjen :)

 

Har plutselig bare to bukser igjen som passer og jeg er 6 uker på vei idag. Livmoren kjenner jeg godt nedi bekkenet, så det er ikke den som tar opp all plassen, men magen har likevel est ut. Jeg spiser normalt til lite, går tur eller jogger så og si hver dag.

Vekten står stille men magen buler.......

 

Nå er dette min 3. så kanskje jeg ikke kan forvente noe annet. Med førstemann kunne man ikke se antydning til mage før uke 22-23 så dette er nokså ekstremt synes jeg.......

 

Har bestilt UL onsdag om 1,5 uke, kan jo være greit å konstatere om det er en eller flere inni der og også få et lite glimt av perlen, men kan ikke si meg helt fornøyd med å kjøpe nye klær i uke 6 altså .........

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ruger på min nr 3... er 8 uker i dag.. og det er bare 2-3 bukser jeg orker å ha på meg, de andre strammer sånn.... merker at magen er mer rund på en måte, kjennes anderledes ut å ta på... men har masse luft da, så kan jo bare være det også, he, he, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIl Prima86; jo det er jeg helt enig i: kulemage er det beste som finnes :):):)

 

Når derimot babyen og kulen fortsatt er nedi bekkenet og magen likevel faller ut (slapp og ekkel) så er det ikke så koselig (ha ha).

 

Det er bare å ta tiden til hjelp, kulen og kosen med den kommer tidsnok den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er koselig med mage jeg også altså, men hadde jo faktisk tenkt å holde hele graviditeten hemmelig til uke 12 iallefall. Det tror jeg kommer til å bli vanskelig om dette fortsetter :)

 

Og så er det noe med at jeg forventet mage myye lenger ut i svangerskapet, så ble så overrasket når buksene ikke passer allerede nå. Kulemage er stas, men ikke så kjekkt når man ikke kan si til noen at man er gravid. Innbilder meg at det hviskes om bak ryggen min hvor mye jeg sikkert har spist i jula. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått stor mage! Den er så oppblåst som en ball, og jeg kan ikke si jeg liker det... Ser jo kjempegravid ut, selv om jeg er bare 8 uker på vei med min første!

Noen som har noen tips til hva man kan spise for å hjelpe på treg og oppblåst mage? Er jo ikke så behagelig heller, da, magen er spent ut som ei tromme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

er bare 5+3 hvis jeg har regna riktig, og kjenner nok ikke at magen i seg selv har vokst, men blir fortere oppblåst og stinn lissom...samboeren min sa til og med før vi viste det at han syns det var mer nederst på magen...kanskje bare julematen da,hehe;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 8. uke med 3.barn og har samme problemet, ungene sier jeg har "kleggete" mage :) Morsomt uttrykk. På jobben snakker jeg om hvor mye jeg har lagt på meg i jula...Er jo ikke alene om det så tror ikke noen har mistanke ennå. Litt verre blir det jo å bortforklare når noen merker at jeg som elsker kaffe og har minst tre om dagen på jobb ikke drikker kaffe i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...