babyprincess Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 jeg må ha en god shampo og balsam til håret mitt....! Har prøvd 2 merker fra frisøren nå: kms eller noe også bgh tror jeg den het. Men uten god effekt!! får sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå flokete hår bare jeg ser på det!!! Jeg greier det også kan det gå 10 min også har jeg den tykke hestehalen som består av en stor floke...! Har veldig tynt hår til vanlig. Lyst på en shampo og balsam som gir meg kanskje litt volum, og som fjerner flokene. Håret mitt blir ganske fort fett også... Huff, hater hår!!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg bruker dumb blonde fra bedhead serien.. Lukter utrolig godt og balsamen kan fungere som en hårkur også.. Ellers ville jeg gått på en frisør sallong og bedt dem om og se ordentlig på håret ditt og anbefale deg noe.. Jeg er ikke noe fan av kms sine produkter for det passer absolutt ikke til mitt hår, håret ser fett ut med engang om jeg bruker noe fra kms..
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Er ikke frisør men av egen erfaring kan jeg anbefale frisør shampo/ balsam big sexy hair
Leeloo76 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har hele tiden gått tilbake til honningshampoen fra Body Shop, knallgod. De har volumshampo også.
dollylille Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 volumshampoen og balsamen til joico er kjempe fin, også lukter den godt. :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Den rosa serien til Kerastase liker jeg kjempegodt. Er heller ikke frisør men har prøvd utallige frisørprodukter. Snakk med en frisør og fortell hvordan håret ditt er så får du en shampo og balsam som passer til deg (hvis frisøren har greie på hva han\hun driver med).
babyprincess Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 takk for svar. Har vært hos frisører og de har sett på håret mitt og anbefalt...! 2 gangen nå, å jeg er ikke fornøyd i det heletatt. Balsamen fungerer ikke i det heletatt, å håret mitt ser ut som en do kost med en gang etter jeg har greiet det nesten. Siste tiden har jeg også fått endel flass foran i luggen...utrolig irriterende. Får det hver vinter! Flere tips??
babyprincess Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2009 takk for svar. Har vært hos frisører og de har sett på håret mitt og anbefalt...! 2 gangen nå, å jeg er ikke fornøyd i det heletatt. Balsamen fungerer ikke i det heletatt, å håret mitt ser ut som en do kost med en gang etter jeg har greiet det nesten. Siste tiden har jeg også fått endel flass foran i luggen...utrolig irriterende. Får det hver vinter! Flere tips??
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Titt.. (frisør her) IKKE bruk volum shampo som ei her anbefalte. Men kan anbefale ut i fra det du sier her. -Sleek sin shampo og balsam fra Matrix. Den er veldig mykgjørende og fuktighetsgivende. -Silk Sheen shampo og balsam fra Kms( hvis det ikke er de du har prøvd da) K-pak shampo og balsam fra Joico. Høres ut for meg at du trenger en "tung" balsam med mye pleiestoffer i siden håret blir flokete igjen med en gang.
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Eh..... Hei igjen. Leste ikke innlegget ditt skikkelig jeg. Så ikke før nå at du har tynt hår. Prøv en leave-in balsam. De tynger ikke håret og motvirker brus, Kan da faktisk også anbefale Body Lux shampo og balsam fra Joico.(det er den volum shampoen hu over her anbefaler) Bruker den selv, har tynt og en god del kjemisk behandlet hår. Den er flokeløslig og ikke tung. Sorry- håper virkelig ikke jeg forvirra deg helt nå!! (må nok begynne å lese skikkelig før jeg svarer)
babyprincess Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. februar 2009 tuuuuuuuusen takk for svar tupsi. Da skal jeg ut å kjøpe shampo og balsam. Er litt treg med å svare deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå