Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Før man dør liksom. Har hatt brystsmerter siden helga, har vært på sykehuset og tatt masse prøver, men de ville unngå røntgen siden jeg er gravid. Jeg har en hjertefeil, men de greier ikke helt å knytte brystsmertene til dette siden dette er noe som plutselig kom. Noen tips til hva det ellers kan være? Er en skarp, stikkende smerte hver gang jeg trekker pusten.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1520 Kanskje du finner noe her:)
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Hei! Ja, kan nå i hvert fall si at det ikke er blodpropp, da du har vært på sykehuset å undersøkt det. Du ville blitt skikkslig dårlig av det. De smertene dine er blir værre når du puster, det er også et tegn på at det ikke skyldes noe i hjertet (da ville de vært uavhengig av respirasjonen). Og du har helt sikkert tatt EKG på sykehuset? Det kan høres ut som dette er starten på en lungebetennelse da, da opplever en ofte en stikkende smerte på innpust som gjerne blir mer vedvarende etter hvert. Det kan også være at du har slått deg og forstuet et ribbein. Så det er nok bare å ta det med ro og avvente De hadde nok ikke sendt deg hjem med en alvorlig tilstand. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 På meg stakk det hver gang jeg pustet inn. Vet ikke hvor lenge ,an kan gå med det før man dør, men de sa at jeg var heldig... hadde kjent det i nesten 2 dager da. ble bare værre å værre. og jeg ble svimmel. fikk ikke nok oksygen til hjernen. ikke for å skremme deg da, men ville nok ikke dratt hjem fra sykehuset uten svar. Jeg måtte inn i sånn trommel for å se hva det var. med sånt radioaktivt stoff i blodet. det gjør de kanskje ikke når du er gravid. fortsatt ikke meningen å skremme deg, men ei i familien vår ble "grønnsak" da hun var gravid pga blodpropp... babyen døde og hun har ligget 10 år på sykehjem.. ingen kontakt. Hun ringte både lege å ambulanse, men de ba henne bare roe seg ned...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 må bare legge til at dette ikke bare stakk lett da. det gjorde så vondt at jeg lå på gulvet å vred meg i 8 timer uten å klare ringe til noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå