babyprincess Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 fy fy, men det er bare fordi du ikke kan skal beg med det før 1 år...da tenker jeg at det må jo være en grunn for det...! . Snuppa er 15mnd, å hun har ikke drukket vanlig ku melk ennå. Hun får mme flere ganger for dagen. Er det viktig å begynne m ku melk, eller spiller det ingen rolle? Hvor mye melk skal de egentlig ha hver dag? Kan det være hun får for mye som drikker ca 5 flasker a 250ml pr dag?
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 jeg synes det hørtes veldig mye ut med 5 x 250 ml per dag til ett så stort barn.. når min sønn var så stor drakk han kanskje 300-400 ml melk hver dag.. max...
Smiiil :o) Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Melk inneholder mange viktige næringsstoffer. Er en kjempebra kilde til kalsium. Mn naturligvis kan vi klare oss uten, slik de gjør mange andre steder i verden. Snuppa på 13 måneder, her i huset tåler ikke melk (akkurat som meg). Hun får havremelk som er tilsatt kalsium. På nan-pakken står det anbefalt hvor mye de kan få. 5 flasker hørtes litt mye ut. Vann er den beste tørstedrikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå