Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Vi skal til puerto rica om ett par uker, så da lurer jeg på om det finnes nan 2 der??
serin@ Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jepp, ikke noe problem. På "shopping senteret" ligger en daglivare forretning som selger NAN, Hippo øko., og gode spanske bleier ..ehhmmm husker ikke hva de heter, men er minst like gode som libero! God tur!
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 tusen takk.. der letta du bagasjen min ganske så mye;P
neekap Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Ja, de har NAN eller Nativa som den heter der nede.. Fås kjøpt i kjekker bokser, så tok med meg den hjem istedetfor posene som man får her hjemme :-)
Ajam Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Ahh.. høres digg ut med en tur til spania! Godtur
It's all about me Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Men selv om det er samme merke er det ikke garantert at det er samme innhold som i Norge. Barnemat er vanligvis mye mer sukkret i andre land, men nå vet jeg ikke hvordan det er med mme. Jeg har lært av mine feil og reiser aldr til utlandet uten det jeg trenger av bleier og barnemat. Det gjelder både Spania, England og USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå