vivilvi Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/1ef5e2 Jeg er litt usikker på om FF har funnet rett EL-dag? BabyComp sier dag 14, det antar jeg at er feil. Jeg tror det er dag 13 eller 15, men har alltid hatt EL dag 15 (av og til 16) tidligere. Jeg husker jeg hadde litt kramper og pittelitt typisk el-utflod dag 13, men det behøver ikke å bety noe. Hva tror dere? Tusen takk for svar
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei Vivilvi! Jeg er helt enig med FF her da, ikke tvil om at du hadde EL på CD 13, mener jeg da. Hvordan fungerer babycomp da? Er det den som analyserer spytt?
vivilvi Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 Hei igjen! Det er alltid så hyggelig når du svarer så kjapt! I dag la jeg inn dagens temp, og tror du ikke EL hoppet avgårde til dag 18; DET vil jeg ikke tro på hvertfall. Så jeg bare endret (jada, jeg burde bare latt være) tempen på dag 18 0,04 (fra 36,44 til 36,48) og vips så var den tilbake på dag 13. Jeg kan umulig ha sååå sen el vel? Baby Comp fungerer på samme måte som FF, bare at den koster et helt hav og har integrert temp. måler. Du måler oralt med en liten pinne under tunga, og den vekker meg med innebygd alarm hver morgen. I tillegg klarer den relativt presist og finne EL lenge før den kommer og kan brukes som prevansjon (som om jeg trenger det! ) når den tid kommer. Den klarer også å finne sykler uten EL og om du feks trenger pergo. Les mer på www.buenaventura.no
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Oki.. Det er slik ja.. Er nå greit å ha alarm på da.. Ja, tror nok at det var riktig av deg å manipulere charten litt FF er jo ikke helt sikkert da, men det er jo ingen tvil om at du hadde EL på CD 13 da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå