Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 er det noen av dere som vet om sykepleierstudie og førskolelærer studie er no værre enn det andre på en måte.. hvem er tøffest? syntes begge virker like intr , men må tenke litt på at j er alene mor.. så noen her som har erfaring her??? hva er lurest:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 personlig ville jeg valgt førskolelærer framfor sykpeleier. ikke fordi jeg liker barn spesielt godt (for det gjør jeg ikke), men fordi det er en dagtid jobb...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Ja det er en fordel det ja, men er selve studie lagt opp tøft liksom? noen førskolelærere her?? hehe
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 jeg holder på me førskolelærer studiet.. og tenker vell mest på turnus jobbing etter endt skolegang om jeg hadde tatt sykepleier? tror det er veldig vanskelig å jobbe turnus når en er alene.. men er jo ikke sikker siden jeg ikke har prøvd førskole studie er kjempe greit og skolen legger tilrette alt mulig!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 ja sant.... takk for svar om fler har erfaringer så spytt ut
*Udon'tKnowMe* Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er alene og går sykepleie =) Det går veldig fint, det eneste som byr på litt hodebry er praksisen.. Men jeg har god hjelp i foreldrene mine så det går seg alltids til =) Det er mye å lese, og krevende fag, men det gjelder nok sikkert til førskolelærer også.. Det viktigste, uansett hva du velger, er nok å vite at du er strukturert nok til å greie det.. Det er ofte litt kjedelig å måtte bruke så og si alle kveldene sine på å lese, men det er gjerne det som må til! =) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå