Fikk maibaby06 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Har lest her at du prøver på nr 2, og at du til og med har fått en egen tråd med pes:p Ville bare si til deg (og andre her), at jeg har lest mange av dine innlegg siden Felix ble født. Uten unntak har dine innlegg vært preget av forstand og kjærlighet til barnet ditt, og du virker klok og ærlig og er mer reflektert enn mange som er dobbelt så gamle som deg. Syns ikke du skal bry deg så mye om hva folk her inne sier, folk har sterke meninger om det meste her, og de gir mer enn gjerne uttrykk for den. Kos deg med Felix og familien din du og lykke til med prøvingen!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Åh, tusen tusen takk for nydelige ord! Det varmet:-) Det er godt å høre at jeg får signalisert hvor glad jeg faktisk er i gutten min, til og med her på nettet. Tusen takk!:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Ja, syntes også at du får undøvendig pes, men du svarer nå godt for deg. :-) Du klarer deg nok bra du.. :-) Sikker på at de som kritiserer deg ikke er mye eldre enn deg uansett! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå