☆chiquita☆ Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hei! Ser vi er 9 stk som er blitt gravide denne pp:) SÅ BRA!!! Lykke til med spirene alle sammen:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer alle sammen =) Klems
Nugni Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Slenger meg på her jeg å.. Testa positivt på morran i dag=) Gratulerer, og ikke minst lykke til alle sammen
Huldretussa Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer!! Håper spirene vil sitte hos oss alle:) Eg har ikm i dag, og testa positivt for to dagar sidan. Er superglad! Nå kjenner eg at det skjer noko i magen.. Tenk, i veka vi har forran oss vil navlestrengen utvikle seg. Spennande!!
Amia Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer jenter Så utrolig gøy at så mange av oss fra ikm uke 3 har havnet her på 1 tri! Når har dere termin da? Jeg har foreløpig termin 24 September
Huldretussa Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Har termin 27.september. Kjenner det bobler i magen nå!
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 28. september, men tar ingenting for gitt, desverre.
☆chiquita☆ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har termin ca 16sep, testet positivt en uke før ikm (som jeg trodde var 12.jan) , men tror egentlig at syklusen min har spilt meg et puss, og at jeg egentlig hørte til i ikm uke 2 gruppa. For jeg har hatt 36 dagers sykluser den siste tida, og det stemmer nok mer med 28 dager, som det blir da jeg fikk positiv test:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Har termin den 29 september!! Testet positivt 6 dager FØR IKM - syklusen min skal være riktig på 28 eller 29 dager (det er det jeg har hatt de siste månedene). For jeg kjente svært godt at jeg hadde EL - hadde sterke EL-smerter dagen før EL så jeg vet at jeg hadde EL den 03 eller 04 januar, og jeg var hos gyn bare 5 dager før jeg testet positivt - og alt var da i orden og normalt og jeg var ikke gravid da... Fikk det bekreftet hos legen også dagen etter at jeg testet positivt. Testet positivt på utvannet formiddagsurin, så rimelig spesielt å teste så tidlig da. Grunnen til at jeg testet så tidlig var at jeg var så dårlig og uvel , kvalm og svimmel på morgenen at jeg måtte gå hjem fra jobben, mannen min sa at han trodde jeg var gravid, men jeg sa at det var for tidlig å teste og for tidlig til å få symptomer, men jeg tok nå en test bare for å ha gjort det og jammen var den ikke positiv, så det er nok spesielt å teste positivt så tidlig i ett svangerskap ja - har også en liten mistanke om at det kan være to spirer - og det kan jo evt forklare hvorfor jeg testet positivt så tidlig, men jeg vet jo ikke, bare en følelse som kommer innimellom. Blir spennende å gå på første legekontroll, og få UL etterhvert =) Ønsker dere lykke, lykke til alle sammen =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå