Gå til innhold

ikm uke 3 gruppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ser vi er 9 stk som er blitt gravide denne pp:)

SÅ BRA!!!

Lykke til med spirene alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer oglykke til selv:-D

Skrevet

Gratulerer alle sammen =)

Klems

Skrevet

Slenger meg på her jeg å.. Testa positivt på morran i dag=)

Gratulerer, og ikke minst lykke til alle sammen :)

Skrevet

Gratulerer!!

Håper spirene vil sitte hos oss alle:) Eg har ikm i dag, og testa positivt for to dagar sidan. Er superglad! Nå kjenner eg at det skjer noko i magen.. Tenk, i veka vi har forran oss vil navlestrengen utvikle seg. Spennande!!

Skrevet

Gratulerer jenter ;)

Så utrolig gøy at så mange av oss fra ikm uke 3 har havnet her på 1 tri! Når har dere termin da? Jeg har foreløpig termin 24 September ;)

Skrevet

Har termin 27.september. Kjenner det bobler i magen nå!

Skrevet

28. september, men tar ingenting for gitt, desverre.

Skrevet

lykke til alle sammen

jeg har termin 23 sep.

Skrevet

Jeg har termin ca 16sep, testet positivt en uke før ikm (som jeg trodde var 12.jan) , men tror egentlig at syklusen min har spilt meg et puss, og at jeg egentlig hørte til i ikm uke 2 gruppa. For jeg har hatt 36 dagers sykluser den siste tida, og det stemmer nok mer med 28 dager, som det blir da jeg fikk positiv test:)

Skrevet

Har termin den 29 september!! Testet positivt 6 dager FØR IKM - syklusen min skal være riktig på 28 eller 29 dager (det er det jeg har hatt de siste månedene). For jeg kjente svært godt at jeg hadde EL - hadde sterke EL-smerter dagen før EL så jeg vet at jeg hadde EL den 03 eller 04 januar, og jeg var hos gyn bare 5 dager før jeg testet positivt - og alt var da i orden og normalt og jeg var ikke gravid da... Fikk det bekreftet hos legen også dagen etter at jeg testet positivt. Testet positivt på utvannet formiddagsurin, så rimelig spesielt å teste så tidlig da. Grunnen til at jeg testet så tidlig var at jeg var så dårlig og uvel , kvalm og svimmel på morgenen at jeg måtte gå hjem fra jobben, mannen min sa at han trodde jeg var gravid, men jeg sa at det var for tidlig å teste og for tidlig til å få symptomer, men jeg tok nå en test bare for å ha gjort det og jammen var den ikke positiv, så det er nok spesielt å teste positivt så tidlig i ett svangerskap ja - har også en liten mistanke om at det kan være to spirer - og det kan jo evt forklare hvorfor jeg testet positivt så tidlig, men jeg vet jo ikke, bare en følelse som kommer innimellom. Blir spennende å gå på første legekontroll, og få UL etterhvert =)

Ønsker dere lykke, lykke til alle sammen =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...