♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Har lest flere steder at det ikke er vanlig at spebarn puster igjennom munn. men min 3 uker gamle sønn puster igjennom munn.... Han puster igjennom nesa også men han er veldig veldig tett i nesa... har prøvd med både morsmelk og saltvann men det blir tett igjen nesten med en gang.... Er det noen av dere som har erfaring eller råd om hva jeg kan gjøre for å få det til å bli bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå