Gå til innhold

Dere som har playstation 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vurdert å kjøpe det til samboers bursdag... men kom til å lure på om det går an å bruke ps2 spill til den konsollen (innbiller meg at det ikke går)...vet noen av dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge min samboer går det ikke, men man kan bygge den om/få en chip slik at det går, men det koster vel flesk...

Skrevet

Da jeg kjøpte den til samboer til jul i 2007 så fikk ejg beskjed om at det var to typer. En man kan spille ps2 spill på og en man ikke kan det på.. Den ene er mye dyrere enn den andre..

Men hvis ha har ps2 så trenger han vel ikke å ha den med begge deler? Det blir ikke bedre kvalitet på ps2 spillene for de er jo ikke i hd. eller?

Skrevet

Ps3 bråker som et uvær.

Kjenner noen som har den og de bruker den nesten ikke pga det....og etter å ha hørt den skjønner jeg dem godt.

Ikke alle bråker slik, men det er et vanlig problem vistnok.

Kjøp heller Wii til han, med dansematte og fitness så blir det gøy for deg også :o)

Skrevet

Bråker? Sambo sin bråker ikke, og han spiller på den akkurat nå, i samme rom som meg.

Skrevet

vår bråker ikke overhode.. hører ikke at den går engang:)

Skrevet

hmmm... hadde jo vært kjekt å bruke ps2 spill på ps3 :) har både dansematter, en drøss med buzzspill og singstar! litt kjipt å måtte ha begge konsollene i stua... tenkte å kassere ps2 på poden sitt rom :)

Får høre hva det koster med en som tar "alle" spill da :)

Skrevet

Hmmm... vår lager ikke en lyd. Så det må jo være noe feil med dems?

Den første typen av ps3 kan man spille ps2 spill på. Ikke de nye.

Skrevet

Sambo sier hvertfall at den første PS3 kan man spille PS2 spill på (vi har den og spiller både 2 og 3 spill på den).

Og til hu som sier PS3 bråker så kommer det enda en kommentar fra sambo om at da står enten PS slik at den ikke får nok luftgjennomstrømning eller så er den "fette full av støv" som han sier for vår bråker ikke i det hele tatt..

Vi betalte vell rundt 6000 for vår PS3 men det var med engang den kom ut så vil tro de er en del billigere nå..

Skrevet

Siterer meg selv: "Ikke alle bråker slik, men det er et vanlig problem vistnok". Har lest et sted at flere klager på det, husker bare ikke hvor.

Og den jeg har hørt står oppå en tv-benk, ikke stengt inne på noen kanter og har bråkt siden den var ny.

Skrevet

våres bråker ikke. jeg har så lyst på cars spillet til den, men har bare sett den til ps2.

på nettet står det at man skal få det til ps3 også, men finner ingen steder. spurte i dag om jeg kan bruke ps2 spill på ps3, og fikk til svar at det gikk nok ikke. kanskje hvis man var "heldig" for det var noen få det gikk på. men vanlig hvis ikke. man må ha ps3 ting.

Skrevet

forresten det med at den bråker. det er ikke at det er for mye støv inni der?

for den ene pc`n vår bråka som pokker helt til gubben åpnet den, og blåste den rein. den har ikke bråket siden det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...