Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hva går man inn på av meny for å sjekke dette? Man blir jo alltid spurt om man vil lagre samtaler når man installerer, men går det ann å gjøre dette senere også? Noen som vet ?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 jada, dette kan du endre på, og du kan slette logger å... husker ikke helt åssen, er en stund siden jeg drev med MSN.. men hvis du skal slette logger må du huske å slette de fra søpplelkasssen å, for hvis ikke kan de restaureres veldig enkelt! men, hva vil du skjule, og for hvem??
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 jeg lurer å på hvordan man kan finne igjen sånne logger.... kan noen gi en enkel "oppskrift" på det?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 tror ikke hun vil skjule noe,heller snoke...
LykkeligMamma89 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 For å finne ut det så går du inn på verktøy, også velger du "alternativer" også velger du "meldinger" i margen til venstre. Nederst på den siden står det om loggen er på, og hvor loggen eventuelt har lagt seg
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Skal hverken snoke eller skjule noe... Skulle bare sjekke om mannen min hadde gjort om innstillinger på min pc. ( noen lider av "trusting-issues") Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå