Gå til innhold

Antall hjerteslag per minutt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det med antall hjerteslag per minutt og sammenhengen gutt eller jente?

Er det noen sammenheng?

Målte til 140 per minutt idag, hva tyder det på?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at over 140 er det jente, og under er det gutt... Men skal man tro det, så er jenta mi tvekjønna, for ved forrige svangerskap så målte de fra 132-152...

Skrevet

hvor langt er man på vei når disse hjerteslagene skal kunne tydes til gutt/jente?

Skrevet

Eg har hørt at det gjaldt for hele sv.skapet... skulle det kun gjelde slutten f.eks, hadde eg sitti med en gutt nå :s hehe

Skrevet

Stemte på meg. Begge jentene mine lå fra 140 til 160 :)

Skrevet

Min lilles hjerteslag lå på 140 og det er en liten gutt.

Skrevet

hjerteslaga til bebisen min er på 154,og jeg venter gutt:)

Skrevet

hjerteslagene var på min lille 155 og forrige sv.skap rundt 130-gutt. Det sies ar vi venter gutt :)))

Skrevet

Iløpet av en dag varierer hjertefrekvensen til de fleste babyer mellom 120-160 slag per minutt. Om man foretar måling mens babyen sover kan den være ned mot 110, og er mor eller baby stresset kan den komme opp mot 180.

 

Variasjonene skyldes forskjell i aktivitetsnivå gjennom dagen.

 

Jeg har hatt flere målinger, og har variert fra 115-164 - så tror det er vanskelig å spå kjønn utfra hjerteslag... :/ må nok vente på ultralyden..

 

 

Skrevet

fikk min lille sitt målt til 172, men da var jeg på vei til å bli inlagt for dehydrering.....

Skrevet

jeg får høre fra andre utifra hvordan annsiktet mitt er og hvordan magen min ser ut at jeg bærer på en jente...hjerteslagene ligger på 140 og 145 til nå om jeg ikke husker helt feil..

 

skal snart på UL, så det blir jo spennende. Og om unnfangelsen fant sted der det ble tippet på første UL så skal det å bli jente i følge den kinesiske kallenderen. *spennende*

Skrevet

Hadde 155 hjertelyd med denne i magen i dag,chinagold sier gutt,men må vel vente til slutt se=)) halve spenninga det_) Min datter lå på 140-150 i hjertelyden...Spennende tider i møte,skal på UL den 12 feb...

Skrevet

160 pr minutt og venter gutt :-)

Skrevet

OK, da kom jeg ikke lagt med å finne ut om det er gutt eller jente :-) Får bare vente på ultralyden jeg da. Er så spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...