Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Still going strong?? Jeg er bedre, ikke feber lenger, men heller ingen energi Orket ikke gå tur idag dessverre. Gikk lang tur igår fordi været var så bra og det var litt voldsomt for kroppen tror jeg, for jeg ble helt svimmel og skjelven etterpå. Tar det derfor litt pent nå så ikke detta tullet blir sittene i kroppen noe lenger enn det må... Spist veldig sunt de siste dagene (rekker fremdeles ikke å spise mer enn frokost og lunsj men,men) og drukket 2-2.5 L vann om dagen. Sånn passe fornøgd med meg selv. Ikke merket at klærne sitter noe løsere ennå dessverre. Enn dere andre?
Kulå Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Her går det igrunnen fint, er stolt av meg selv så klarer å la vær å spise snop : ) Trodde det kom til å bli kjempevanskelig. Men jeg kan nok bli litt sunnere i maten, men det får jeg ta etter hvert, viktigste for meg nå er å spise 5 ganger om dagen, ikke alltid like lett, og ha en form for aktivitet på ca 30 min hver dag. Blir som regel en gåtur i raskt tempo, men onsdager spiller jeg håndball i nesten 2 timer. Flink du er som drikker så mye vann, må visst bli litt bedre der jeg. Lykke til videre og god bedring
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Går gansge så greit her. Spiser nesten ikke snob lenger. Men koser meg i helgene med litt da. Spiser mer grønnsaker, men sliter med at jeg er for glad i middager. Men prøver nå å lage de gansge så sunne. Går turer minst 3-4 dager i uka. Rokker med rokke ringen, og prøver å være i aktivitet med barna og rundt om i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå