Gå til innhold

Dere som er forlovet eller gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge var dere sammen før dere forlovet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 mnd:)

Skrevet

1 år og nesten 11mnd

Skrevet

2mnd minus 4 dager

Skrevet

vi var sammen i 1 år men hadde kjent hverandre i 4 år

Skrevet

Var vel egentlig ikke forlovet, men jeg fridde etter 4 år og 3 mnd og vi giftet oss 3 mnd etter det igjen.

Skrevet

6 mnd.men nå etter 6 år er vi fortsatt bare forlovet.han vil ikke gifte seg sier han.hva er da vitsen med å forlove seg?

Skrevet

Ingen vits å være forlovet da nei.

Har du spurt han om hvorfor han fridde til deg når han ikke vil gifte seg?

Skrevet

Vi var sammen ca 2,5 år. Skulle egentlig gifte oss til sommeren men nå ble jeg gravid så da får det utsettes til magen er ferdigruget.

Skrevet

forlovet oss om høsten etter 3.5 år, giftet oss sommeren etter. satte dato da vi forlovet oss

Skrevet

Vi var sammen i ca 2,5 år før vi forlovet oss og vi giftet oss 3,5 år senere og har nå vært gift i 5,5 år.

Skrevet

Var sammen 2år & 3mnd før vi forlovet oss :)

Skrevet

ja han vil ikke gifte seg pga sine foreldre som er VELDIG glad i en fest.så jeg forstår jo grunnen.de kom til og med full i min datters barndåp.ifølge dem så er det vanlig å servere alkohol i barndåp,men det kom ikke på tale her nei.det er jo tross alt barnets store dag.men vi vil jo ikke ha bryllup uten å invitere dem heller,for da blir det krangling og styr.

Skrevet

5 år. Giftet oss 10 mndr etter forlovelsen

Skrevet

Vi kalte det aldri forlovelse, men om det defineres som det fra tidspunktet vi bestemte at vi skulle gifte oss... rundt tre år et sted.

Skrevet

Forlovet oss aldri, bare bestemte at vi ville gifte oss. (noe vi gjorde nesten rett etter at vi møttes). Hadde tenkt å gifte oss rundt om 1 år etter vi møttes, men somla litt, så det gikk et halvt år til. Har nå vært gift i litt over 2 år og har 1 barn på 1 år, og forhåpentligvis snart et til på vei:-)

Skrevet

sånn var det litt her og. vi har vært sammen i 3,5 år nå, men ca 8 år siden vi traff hverandre første gang. Traff hverandre 11.11 2000. Vi forlovet oss på julaften, han fridde. Vært forlovet nå snart 1 mnd :)

Men vi har snakket om giftemål en stund og planlagt dato fra begynnelsen. Opplagt at vi skal gifte oss, 11.11.2011 :D

Da vil det være 11 år siden vi traff hverandre, på selveste 7 eleven ;D

Skrevet

vi ble forlovet før vi ble sammen hehe.

han fridde første gangen vi rotet med hverandre....

Skrevet

Vært sammen i 6 mnd'er da vi forlovet oss.

Giftet oss etter 3,5 år sammen.

Skrevet

Forlovet oss - eller dvs han fridde (det var på impuls :) så det var uten ring så forlovelsering har jeg aldri hatt) ca 2 år etter at vi kom sammen og giftet oss litt under 1,5 år etter dette.

Skrevet

1 år og 8 mnd før vi forlovet oss og 3,5 år før vi giftet oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...