Gå til innhold

11 mnd og slutt på enkel legging om kvelden :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita jente som alltid har vært en engel å legge, helt fra hun var nesten nyfødt kunne vi legge henne våken i sin egen seng og hun pludret noen minutter før hun sovnet.

Men etter jul og romjul med besøk hit og dit og mageknip en natt er det helt slutt på å legge seg fint.

Vi må helst sitte ved senga og holde henne, og det er ikke alltid det hjelper det heller. Hun spretter opp igjen og står og hopper og skriker i senga.

Har prøvd å sitte med henne og hysje, har prøvd å gå ut, gå inn igjen og legge henne ned igjen og bare si : "Sove nå" og gå ut igjen, men hun hyler like ille.

Blir helt fortvilet av dette, mandag tok det to timer å legge henne, i dag tok det "bare" 40 minutter. Noen som har råd?

Om dagen legger vi henne rett ned og hun sovner som regel før vi har "pakket" henne inn...

Når er de så store at det er greit at de skriker? Selvsagt når de ikke er sultne/tørste, eller har vondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg

Skrevet

Jeg har ingen tips,men vet aaaaakkurat hvordan du har det :S

Skrevet

eldste gutten min drev på sånn når han va ca 1 år... prøvde altmulig rart.. d eneste som funka til slutt va å la han skrike t han blei så sliten at han sovnet... det tok ca 1 time, neste kveld prøvde han igjen. Da skrek han kanskje 15 min før han innså at dem kommer ikke å tar meg opp uansett, så da la han seg å såve..

det er utrolig vondt å høre på... men det hjelper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...