balle og solo Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Er du som meg som strever litt med å få ned en skikkelig mettende frokost? jeg er tilhenger av frokost for det er det viktigste måltidet, men det er ikke så lett å få ned... har du stavmikser så er denne gjort i en fei! 1 banan, en god skvett biola, 3 never havregryn! miks i vei! og drikk! gjort på 1 minutt, og kan enten nytes med sugerør eller drikkes i en fart! og du blir ikke sulten før neste måltid (3 timer). Velbekomme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå