♥ McQueen♥ Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Småen min på snart 20 mnd hoster så fælt når han blir forkjølet. Han har fått astma medisin, legen mente han hadde forkjølelses astma. Fikk også en flaske efedrin til han, men har hørt så mye rart om dette. Hva mener dere?
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har gitt efedrin til min datter. Hun slet veldig med tetthet og hoste da hun var mindre. Hun hadde god effekt av efedrin. Hun fikk også astmamedisin i tillegg ved noen anledninger. Barn reagerer forskjellig på efedrin. Legen sa til oss at hun kunne bli veldig aktiv eller veldig søvnig. Hun ble litt mer søvning enn hun var til vanlig.
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Efedrin funket helt greit til sønnen vår. Men vi måtte bare godta en gutt på 12mnd som var uuuuutrolig aktiv og våken midt på natten!!! Men han ble bedre så det er jo det som teller
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Vi gav efedrin, det hjalp på hosten, men vi fikk en super gira gutt som var våken hele natta.
ApriIbaby Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Sønnen vår har alltid hatt god effekt på hosten av Effedrin. Før han ble 2 år ble han hel turbo av det. Spratt rundt i senga som en opptrekkbar loppa. Etter 2 år merket vi ingen ting
Chiquita Bananas Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Vi har fått Efedrin til guttungen vår pga. en langvarig hoste han hadde, men syntes ikke det funket. Nå brukte ikke vi det så mange ganger til dagen som det sto på flaska. Men det som derimot hjalp mot hosten var luftfukter - kjøpe en Bionaire med kald luft på Elkjøp - gikk ikke mange dager før hosten var borte. Har ikke hatt den siden..... Er ikke så glad i å gi ham forskjellige medisiner - dem er så små... Luftfukter er jo også bra for astma - jeg har det når jeg er gravid og da lånte jeg luftfukteren og trakk i den kjølige dampen, noe som gjorde det litt mer behagelig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå