Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Er det noen gode råd for å få brystene til å virke mindre en de er i virkeligheten? En metode jeg har oppdaget er å droppe bh og i stedet bruke en t-skjorte som presser brystene innover. Utenpå så bruker jeg en luftig skjorte utenpå. Andre ideer?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Sports-bh hlder inn en del..Også FINNES det BH-er fo å forminske of forme byste.Men da må du nok ut av kjedebutikkene )
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg bruker bare sports-bher. Klemmer inn litt, synes enda de er for store, så får se hva som skjer med tiden. Men, det hjelper mye på. I vanlig bh er de nesten under haka.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Triumph Minimizer Fantastisk! Puppene virker iallefall 1 str mindre.
lindynatt Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 God BH som løfter og støtter og sitter riktig. Minimizer synes jeg ikke hjelper. Kjøper nesten alt undertøyet mitt hos bravissimo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå