2 små orkaner Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 kan ikke bestemme meg for hva jeg skal bruke pengene på. Eller ikke. Altså jeg har mange ting jeg gjerne vil kjøpe, men problemet mit er at jeg snart skal si opp jobben min uten å ha funnet noe nytt. Jeg kan jo risikere å gå arb.ledig en stund før jeg finner noe og da er 6000,- en god ting å ha (selv om det langt fra rekker til en hel md). Uha, pengene brenner sådan i lommen, men er jo ikke ting vi MÅ ha NÅ. Hva hadde DU gjort?
Gjest nyttårsløftet Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Spart dem - helt klart. Finner du deg jobb i tide så er det ikke for seint å bruke dem da?=)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 vist det ikke er noe du absolutt må ha, så hadde jeg nok spart dem...))
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Er omtrent i samme situasjon...fikk en del penger til jul, men problemet mitt er at jeg ikke kommer på en eneste ting jeg har lyst på :-/ Masse jeg kunne tenkt meg å kjøpe til lille soppen, men fikk ettertrykkelig beskjed om at disse pengene skulle jeg bruke på MEG. Så de brenner ikke her da...irriterer meg bare hver gang jeg ser konvolutten, for det har aldri vært noe problem for meg å bruke penger tidligere. Æsj, jeg er blitt voksen
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Sorry, trykket før jeg fikk skrevet ferdig. Var jeg deg hadde jeg spart dem. Som en sier, de blir jo ikke borte om du venter med å bruke dem til du vet om du får jobb eller ei. Sikkert like mye lekkert i butikkene om 1 måned som det er nå
2 små orkaner Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2009 He he, nei er ikke for seint å bruke dem om et par md:-) Det vi trenger mest er å utskifte sambo's gamle sofa. Har trukket den om 2 gange og nå kan den snart ikke mer.... Krysser seriøst fingre for jeg finner jobb fort:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Jeg hadde lagt de i et skap til jeg glemte dem og gitt de til tv-aksjonen til høsten. Hater å få penger.
2 små orkaner Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2009 Fikk også beskjed av mamma om at de pengene var til meg og ikke til guttene:-) Etter jeg fikk dem har shopping til meg selv gått veldig ned. Å si opp jobben min er noe jeg gjør for meg så å bruke pengene på regninger de md jeg evt er ab.ledig er nok greit. Godt jeg har dere til å tale meg til fornuft. Pengene blir her med spart til forhåpentlig jeg finner nye jobb i mars:-)
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Driver også å kikker så smått etter jobb, artig at vi er to i samme båt Søkt mange steder? Akkurat nå har jeg bare ên søknad inne og venter i spenning om de kommer til å ringe meg ang. intervju. Det bør i så fall være like rundt hjørnet...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Spar de du, og bruk dem bare til deg selv:) Så snilt av moren din og gi penger til deg, og si du skal bruke dem bare på deg selv. Og vent med pengene til du finner en ting du kanskej ikke ville brukt penger på selv, så kan du kjøpe det med god samvittighet. Kos deg med dem:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 En bør jo ha en buffer til dårlige tider, eller hvis vaskemaskinen ryker. Har du ikke det er det jo nesten uansvarlig å bruke dem... En bør kanskje ha 10 000 til kriser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå