FruMamma med nr 2 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Har fått influensa og er i elendig form. Tett nese, hovne øyne, hoster og feber...tok en paracet i morges og en midt på dagen idag...kan da jeg da ta en til nå til kvelden? Fryyyyyser..... 1 mnd til termin
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 På pakningsvedlegget står det vel at en voksen person kan ta 1-2 tabletter opp til 3 ganger daglig så jeg liker å tror at du fint kan ta en paracet nå ja God bedring
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 det var det jeg skulle skrive også! god bedring!!!
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 For selv om det er 1 mnd til termin så har vel ikke det noe å si for paracet er jo et preparat du kan ta under graviditeten... Hvis formen var like elendig som du sa ville jeg nok kanskje tatt en paracet jeg assa....
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 paracet er ikke farlig. det er ibux man ikke skal ta på slutten av svangerskap, og skal vise forsiktighet med i svangerskap generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå