3+1=<3 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 noen som jobber 8/9 timers vakter her? hvordan fungerer det for dere?
**Baby**number**two** Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Iforhold til hva da? Jeg jobber deltid, jobber da 9 timer (inkl lunsj 1 time)
lykkeligV Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg jobber 100%, har gjort det hele tiden. Er i uke 19 nå. Deilig å være i jobb, å komme ut blant folk syns jeg =)
Panterjenta85 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 jeg jobber opprinneling 8timersvakter, men er 50% sykemeldt nå.. Jeg har ikke sjans til å klare 8 timer om dagen.... Er sykemeldt fram til jeg har passert uke 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå