Gå til innhold

Alva og vesle oisann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du på ultralyd idag, synst å huske at du sa du skulle idag?

Gikk det bra? Håper det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så koselig at du husket det da! :-)

Ja, jeg var i dag, og det var en artig opplevelse. Gynekologen tok både innvendig og utvendig, han slet litt med å få tatt mål fordi vesle Oisann spratt rundt inni der som en liten jo-jo, tok salto, sparket og vinket og var helt i hundre. Måtte jo bare le av ham, hehe... Så det var fullt liv ja, ikke tvil om det! alt så fint ut og terminen min stememr fortsatt noenlunde, han ville flyttet den to dager fram, men jeg tror jeg beholder den jeg har siden jeg er ganske sikker på at den er rett, får helelr flytte den etter ordinær UL eventuelt :-) Er forøverig i uke 11 nå.

Skrevet

Så gøy at alt var bra..Jeg bare digger det nicket ditt :0)

Kjempe flott at alt stod bra til,med vesle oisann .

Du må ha lykke til videre fremover!

Når en er før uke 12 er det alltid ekstra gøy å bli satt litt frem:0)

Skrevet

Tusen takk for det :-)

Nja, jeg er ganske skråsikker på at jeg har rett da, så jeg setter meg ikke selv frem enda jeg kunne om jeg ville. Stoler mer på meg selv her :-) Dersom de endrer terminen på ordinær UL derimot må jeg jo bare forholde meg til det selv om jeg vet at de tar feil fordi alle andre kommer til å insistere på at UL-terminen er den riktige.

UL'en hadde forøverig en annen positiv effekt da. Jeg må ærlig innrømme at jeg var alt annet enn glad da jeg testet positiv, så jeg har ikke akkurat hatt de helt store varme følelsene på plass enda, prøvd å bare skyve bort alle tankene på dette når jeg har klart det, men i dag så smetet jeg jo helt da. Vil vøre en overdrivelse å si at jeg gleder meg til en ny babytid, men kjenner i hvertfall at jeg bedre klarer å forholde meg til dette nå og at mammafølelsen dalte litt på plass for han her også, og det var godt :-)

Skrevet

Ikke rart en får sjokk når en slettes ikke planla å bli gravid og sitter der med en positiv test, hadde det slik med nr 1 jeg, var total vrak..Tok lang tid før jeg klarte å glede meg skikkelig..tenker det at når dere får noen mnd på dere så koser dere med tanken på en liten til.Det "dumme" med barn nr 4 er jo at en må ha større bil.

Jeg prøvde lenge å bli gravid med nr 4, men jeg fikk faktisk panikk da jeg fikk positiv test.Av og til er psyken bare helt snål..Lever sitt eget liv på en måte.

Nå prøver vi faktisk på nr 5, det hadde jeg aldri trodd jeg ville gjøre for 5 år siden :0)

Skrevet

Nei livet og meningene forandrer sg fort har jeg erfart :-)

Nå trenger vi ikke ny bil heldigvis. vi har en 8 seters caravelle, så det er plass til mange i den. Ikke t jeg har planer om flere arn nå da, vi hadde jo egentlig stoppet på 3 vi, hehe...

Masse lykketil med nr 5!!! :-)

Skrevet

Samme bil har vi, mannen min spøker med at vi skal fylle den opp, håper ikke det da, ble spådd tvilling gutter, men jenta mi mener at hun har nok brødre, hehe...

Blir ikke gravid så tipper på vi stopper naturlig på 4 ..Men takker for lykke ønskning, lykke til du også :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...