Gå til innhold

Guttenavn som passer til Isabelle? Trenger tips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Nicolay, Mattheo,Casper som noen navn vi liker.. Egentlig liker jeg Nicolay best av de to... Noen forslag fra dere hadde vært supert:o) Vi sliter nemlig med guttenavn..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for fine navneforslag. Men nesten alle av de navnene er oppbrukt i vår vennekrets:( Skal sjekke ut den siden også. Tusen takk:o)

Skrevet

Syns Andreas passer godt til Isabelle.:)

Skrevet

Jeg elsker navnet Lysander. Det er hentet fra En Midtsommernattsdrøm, og minner meg om uskyldig kjærlighet. :)

Skrevet

isak? det heter min sønn..hihi..synes det er fint..tenkte på iselin om jente

Skrevet

Jeg heter Isabelle (uttales med e`en, noe som er veldig viktig) og broren min Simen.

Isabelle og Simen er finest!

jeg er navnepatriot!

Skrevet

Matheo er utrolig fint! Det har vi tenkt på til vår sønn også. Ellers syns jeg Kasper og Matheus er veldig fine.

Skrevet

Her var det mange fine tips!! Tusen takk! Tar så klart i mot fler forslag også:o)

Skrevet

...."Jonathan&Isabelle".....

Skrevet

Så vittig. Nicolay var det eneste navnet som falt inn i hodet mitt med en gang da jeg så denne tråden. Gøy å se da jeg åpnet tråden at du også tenker på det. Fint og passer helt perfekt til Isabelle. Jeg holder på det.

Skrevet

Å så fint å høre:o) Er det jeg helst vil ha for øyeblikket, men samboeren sier han da heller vil ha Matheo.. hehe:P Vanskelig når man ikke blir enig.. men er jo fortsatt ca 4 mnd igjen da..hehe.

Skrevet

Jeg har en Isabella og jeg tror lillebror i magen skal hete Casper ;o) Vi har ganske lik smak ser det ut som. De andre forslagene dine var også fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...