Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortelle min søster om graviditeten...Hun mistet babyen sin i 13.uke ca. samtidig som jeg ble gravid... Jeg fant ut denne uken at jeg er gravid, og kjenner jeg gruer meg veldig til å fortelle henne om det... Noen tips eller råd...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det kan eg skjønne du gruer deg til ja... Men har desverre ikkje nåke råd til deg... Eg ville sjølv ha venta ei stund før eg hadde delt da me ho trur eg.. men du må jo gjer da så e best for deg..

Skrevet

min søster ble gravid kort tid etter at jeg mistet i uke 12...klarte ikke helt å glede meg ordentlig over det før jeg ble gravid igjen selv...

tror nok hun blir glad, men setter nok pris på at du ikke prater om graviditeten hele tiden;-)

håper det klaffer fort igjen for søsteren din, så kan dere glede dere over å gå gravide sammen;-)

 

syns ikke du skal holde det skjult for henne dersom du har fortalt det til andre...

 

 

Skrevet

Min søster ble også gravid da jeg mistet..

 

Hun utsatte å fortelle meg om babyen, og det såret meg, selvfølgelig. Vanskelig å glede meg helt, men syntes det var koselig. Ble gravid 2 mnder etter henne igjen og vi koste oss utrolig mye i sv.skapet sammen. Aldri vært nærere.

 

Si det til henne først, kanskje, så har dere en liten hemmelighet sammen. Si du håper hun også får spire snart, slik at dere kan oppleve dette sammen.

 

Frem til hun blir gravid, er det nok lurt å drive med litt andre ting enn baby forberedelser og graviditetsprat :)

 

Lykke til, med alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...