Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 fortelle min søster om graviditeten...Hun mistet babyen sin i 13.uke ca. samtidig som jeg ble gravid... Jeg fant ut denne uken at jeg er gravid, og kjenner jeg gruer meg veldig til å fortelle henne om det... Noen tips eller råd...??
2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Uff det kan eg skjønne du gruer deg til ja... Men har desverre ikkje nåke råd til deg... Eg ville sjølv ha venta ei stund før eg hadde delt da me ho trur eg.. men du må jo gjer da så e best for deg..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 min søster ble gravid kort tid etter at jeg mistet i uke 12...klarte ikke helt å glede meg ordentlig over det før jeg ble gravid igjen selv... tror nok hun blir glad, men setter nok pris på at du ikke prater om graviditeten hele tiden;-) håper det klaffer fort igjen for søsteren din, så kan dere glede dere over å gå gravide sammen;-) syns ikke du skal holde det skjult for henne dersom du har fortalt det til andre...
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Min søster ble også gravid da jeg mistet.. Hun utsatte å fortelle meg om babyen, og det såret meg, selvfølgelig. Vanskelig å glede meg helt, men syntes det var koselig. Ble gravid 2 mnder etter henne igjen og vi koste oss utrolig mye i sv.skapet sammen. Aldri vært nærere. Si det til henne først, kanskje, så har dere en liten hemmelighet sammen. Si du håper hun også får spire snart, slik at dere kan oppleve dette sammen. Frem til hun blir gravid, er det nok lurt å drive med litt andre ting enn baby forberedelser og graviditetsprat Lykke til, med alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå