Gruffalo:-) Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jenta mi på 4 år er syk igjen. Forrige uke var det omgangssyken, og nå er hun jammen blitt forkjøla og fått feber også.. Merker at hun er blitt større, for nå plages hun veldig med feber. Hun har jo vært mye syk tidligere og hatt høy feber, men nå våkner hun å skriker og har kramper i bena, sjelver i hele kroppen og det tar kanskje tre fire minutter før hun kommer til seg selv.. Ringte legevakten, men der var det lang kø og de anbefalte meg å bli hjemme å se an formen. Det er sikkert ikke noe farlig da, men jeg blir litt urolig jeg når hun er slik, ligner ikke henne liksom.. Noen her med beroligende ord til meg..?
NoDoubt Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Når man har feber så verker man jo somregel i hele kroppen og gjerne beina. Jeg vil tro det er det men jeg forstår godt at du er urolig. Får håpe hun kommer seg snart. god bedring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå