Gå til innhold

Forkjøla, feber og kramper i bena....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4 år er syk igjen.

Forrige uke var det omgangssyken, og nå er hun jammen blitt forkjøla og fått feber også..

Merker at hun er blitt større, for nå plages hun veldig med feber. Hun har jo vært mye syk tidligere og hatt høy feber, men nå våkner hun å skriker og har kramper i bena, sjelver i hele kroppen og det tar kanskje tre fire minutter før hun kommer til seg selv..

Ringte legevakten, men der var det lang kø og de anbefalte meg å bli hjemme å se an formen.

Det er sikkert ikke noe farlig da, men jeg blir litt urolig jeg når hun er slik, ligner ikke henne liksom..

Noen her med beroligende ord til meg..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen egenerfaringer å komme med, men svigermor fortalte at ene broren til samboer'n min stadig fikk feberkramper da han var liten. Hun ble helt fra seg hver gang (forståelig nok), men fikk alltid beskjed fra legen at det var ufarlig og ikke uvanlig hos barn. I de verste tilfellene puttet hun hele ungen i badekaret med kaldt vann så feberen gikk ned, høres brutalt ut, men han slapp krampene.

Skjønner godt at du blir urolig. Du får følge godt med på henne og ikke være redd for å ringe legevakten en gang for mye enn en gang for lite.

God bedring til jenta di...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...