oss2=3,snart 4 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 I morgen skal jeg på mitt første legebesøk denne gangen. Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei pga jeg hadde en Xu og ble gravid uten at jeg fikk mens tilbake. Tipper jeg er mellom uke6-8, men langt fra sikker. Hun vil ta en sjekk for så å henvise meg til tidlig UL. Er vel kanskje litt ekstra bekymret denne gangen! Håper å komme til UL allerede til uken. Testen positivt før 4 dager før jul, og tør enda ikke juble. Hadde derfor vært greit om jeg fikk "bevis" for at det er sant! Gru/gleder meg til i morgen... Måtte bare få det ut:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 jeg har også første legetime imorgen;-) håper du får ul fort, for jeg skjønner at du er ekstra nervøs denne gangen.er selv 8 uker på vei etter en SA, og har vært litt urolig, selv om jeg føler at alt er mer riktig denne gangen..dette sv-skapet er mer likt det med nr. 1;-) masse lykke til imorgen;-) alt er helt sikkert i skjønneste orden!!!
oss2=3,snart 4 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Takk for det! Håper det går knirkefritt for oss begge to! Skal du be om tidlig UL pga at du hadde SA forje gang? Som regel er jo alt bra, men rart hvor bekymret man er.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 jeg får uansett ul i uke 12, fordi jeg får ekstra oppfølging på sykehuset, så jeg tror jeg klarer å vente;-) men vet at jeg får ul dersom jeg ringer gynekologen min...men siden ingenting tyder på at noe er galt, klarer jeg å vente 4 uker...men jeg hadde ikke klart å vente til uke 17-18!!!!
ifie Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har også første legekontroll i morgen! Jeg er 10+4 i morgen og er veldig spent på om legen vil prøve å høre etter hjertelyden... Jeg hadde en SA før jeg ble gravid denne gangen, og har et litt sterkere ønske om å få bekreftet at alt er ok enn de to forrige gangene. Håper vi alle kan komme hjem med smilende hjerte i morgen! Lykke til!
oss2=3,snart 4 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2009 Ok, ja det er godt man får ekstra oppfølging. Jeg står på mine krav også, så de følger godt med heldigvis! Er noe med at når man har fått henvisning til UL så har du en dato å se frem til. Uke 17 er leenge til, og er ikke godt å gå bekymret! Deilig vist man kan slappe av og nyte det som skjer. Selv om ikke det er like lett når man henger over doskåla og bruker muskler man ikke viste fantes i kroppen engang. Men er jo bra tegn!! Du får gi beskjed hvordan det går i morgen. Lykke til!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 når skal dere til legen da? jeg skal kl 9.00;-)
oss2=3,snart 4 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2009 Forstår det godt! Går nok veldig bra, men godt å få roet nervene! Da får vi skrives litt i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå