☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 hei;-) jeg har et symptom som jeg ikke hadde i sa-graviditeten;-) brystvortene har blitt mørkere, jippi!!!! det er vel et tegn på at alt er bra? kjennes ut som det tøyes og vokser veldig idag...litt vondt i bekkenet... gleder meg til legebesøk imorgen, selv om det ikke er så mye spennende som skjer;-) godt å få unna søknad til sykehus... hvordan har det vært på jobb?
☆chiquita☆ Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg skrev akkurat til deg på den andre linken:) Så bra da, det må være et godt tegn. Og at du har voksesmerter er må jo være tegn på at babyen og livmora vokser som normalt! Jeg er i usedvanlig god form idag. Masse energi:) Men håper ikke det er et dårlig tegn. Tror det må være yogaen eller at jeg er lettet for at jeg pratet med avdelingslederen igår. SÅ det har vært en veldig fin dag på jobb. Masse lykke til hos legen i morra!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 hei;-) de hadde surret på legekontoret, og timen var 16.FEBRUAR...fikk 50 %sykemelding og ny time om 2 uker... ringte da til gyn, og får komme på ul på tirsdag allerede;-)
☆chiquita☆ Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 SÅ bra. Nå får du slappet av litt. Spennende med ul timen, gleder meg til å høre etter du har vært der:) Hihi, idag fikk jeg plutselig en tvillingfølelse:) Men håper helst det er bare en:) Ha en god helg!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 jeg har også vært inne på tanken om tvillinger...mest fordi venninna mi fikk tvillinger i sommer sikkert;-) klar for 1 barn, jeg...men tar jo 2 med takk dersom det er tvillinger;-) supert med ul så snart...kontordama sa at gyn kun var der 3 dager til uken og det var helt fullt, men at hun skulle snakke med henne...så ringte hun tilbake med de gode nyhetene.. god helg;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 ja, da er det ul imorgen, og jeg er egentlig ganske nervøs...men jeg er heller ikke interressert i å gå en mnd til hvis noe er galt..så det får stå til!!! skal på jobb i morgen kl 7, og må vel måke ut bilen en halvtime først!!! sitter å tvinger i meg mat for å ikke bli så kvalm... håper jeg har gode nyheter i morgen!!!!!
☆chiquita☆ Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 God kveld! Ja idag har jeg gått til innkjøp av mammabukse:) Fant en knallfin dongeri på salg,og da kjøpte jeg den bare. Har gått med den ikveld, og presset ut magen:) Hihi!! Jeg skal til legen i morra, ikke fult så gøy som Ul, skjønner du er nervøs. Det kommer jeg også til å være neste tirsdag. Men HÅPER det bare er supergode nyheter vi får. En eller to friske spirer i hver vår mage:) Masse lykke til! Gleder meg til i morra kveld, du må inn å gi meg referat nemlig:) God natt!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2009 JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! sukk, nå er jeg lettet.alt var i skjønneste orden.hun mente mensterminen var riktig i fohold til størrelse;-) nå skal jeg bare nyte kvalmen... er skikkelig sliten i bekkenet etter jobb idag;-( gått å trasket på muklete snø...men nå har jeg fri imorgen heldigvis;-) du bør glede deg, jeg er sikker på at spiren din er frisk og rask også;-)
☆chiquita☆ Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 ååååå, så fantastisk gøy! Ja,jeg gleder meg masse,og håper på samme beskjed som deg:) Var hos legen idag, vi har faktisk snakket om at jeg skal søke om svangerskapspenger hvis de ikke kan tilrettelegge på jobb. Spennende:) Tenkte kanskje 40%. For jeg er jo i kjempegod form egentlig, så hun så ikke noe poeng i at jeg ble sykemeldt.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2009 håper det ordner seg med svangerskapspenger;-) begynnte å blø når hun sjekket livmortappen...men det var visst helt normalt når man var gravid...stoppet nesten å puste mens hun klemte på livmora, og sa.."mmm"...gyn min er litt brysk og jeg har aldri sett henne smile før idag,-) hun stakk ul-staven kjapt inn, og sa" alt ser bra ut, så du kan puste ut, så skal jeg måle litt..." hun mente at mensterminen stemte bra... åh, så lettet-)
☆chiquita☆ Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Så bra du er lettet. Nå har jeg begynt å telle ned dagene til jeg skal på Ul. Har ikke hørt noe fra legen enda, hun skulle ordne med skjema anngående svangerskapspengene. Blir spennende å se hva som skjer på jobb framover. Har sagt jeg skal bli flinkere til å spør om hjel når jeg har elever som krever mye og som er tunge å løfte, Idag skal jeg på yoga igjen. Det kan jeg anbefale på det sterkeste. Var skikkelig deilig, og veldig gøy.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. januar 2009 kanskje jeg skulle prøve yoga, ja... formen er skikkelig dårlig idag...hadde virkelig glemt hvordan dat var..er jo nesten 4 år siden sist;-)gruer meg til sambo skal lage kjøttdeig og spaghetti...og det som vanligvis er livretten!!! skal tvinge meg ut på tur ikveld...hjelper med frisk luft... håper formen din holder seg..er du ca 7 uker snart? da startet det for meg;-)
☆chiquita☆ Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er 7 uker til mandag. Tida går heldigvis litt fort. Men er blitt så utrolig sliten. Har bare lyst å sove sove og sove litt til... Vært hjemme fra jobb idag. Deilig! Så skal jeg på kurs på mandag og tirsdag, så det blir noe annet istedet for vanlig jobb. Hvordan er din form nå da??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2009 idag har ikke formen vært så aller verst..har vært på jobb også..men de to foregående dagene har kvalmen vært grusom..men igår kveld fikk jeg i meg mat, og var ikke så kvalm i dag morges...tør ikke håpe det er bedring i sikte, for jeg blir så skuffet når kvalmen slår meg i trynet;-) men det er godt å jobbe 50 %, så jeg får slappet av og orker å leke litt med snuppa mi;-) ja, tiden går egentlig ganske fort...skal til legen på torsdag på 1. kontroll;-) og da er jeg 10 uker!!! hvilken dato skulle du på ul igjen?
☆chiquita☆ Skrevet 26. januar 2009 #15 Skrevet 26. januar 2009 Heisann! Nå er det jammen ny uke igjen. Skal på ul i morra, gru-gleder meg veldig. Men skal bli godt å få en bekreftelse på at det er noe der, og at det forhåpentligvis står bra til. Er blitt helt tappet for energi om dagen, og får kvalmebølger hele dagen. Så nå føler jeg mer skikkelig GRAVID:) Helt motsatt enn i sommer, da symptomene bare forsvant rundt 6-7uker. Nå blir det bare mere. Så det tar jeg som et godt tegn. Får brev om svangerskapspenger fra legen i morra, så da skal jeg ta det med på jobb, så håper jeg kanskje kan gå ned i 50% jeg også. Hadde vært godt nå. Ihvertfall så lenge jeg har nødt til å løfte når jeg er på jobb. Hvordan er det med kvalmen din nå? Bedre??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 26. januar 2009 hei;-) kvalmen er ikke bedre, nei...og jeg er også helt tappet for energi..men det er jo BRA egentlig;-)jeg får også kvalmebølger hele dagen;-( det går helt sikkert bra på ul, med stigende symptomer;-) nå skal jeg jobbe to dager på rad, og det er vel egentlig ikke ideelt når jeg går 50%...men er enklere sånn med tanke på vikar..så vi får se hvordan det går. skal til legen på torsdag, så får han avgjøre om jeg bør jobbe redusert lenger...er jo ikke bedre... gleder meg sånn til energien kommer tilbake, og matlysten...satser på at det går bedre om et par uker;-) masse lykke til imorgen, gleder meg til å høre;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå