Gå til innhold

Dere som har barn med astma, kan dere se hit ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg at jeg må bestille en legetime.

Sønnen min på 2,5 år har siden i sommer hostet mye om natta. Han har hatt gjentatte halsbetennelser det siste året.

Når han blir trassete og begynner å skrike så får han hosteanfall, da hoster han til han nesten kaster opp, brekker seg gjentatte ganger.

Hva var symptomene hos deres barn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hostet daglig,ikke så mye om natta faktisk...,surklete og tett i pusten..

Hostet ikke så mye att han kastet opp,men hørte det var slik ''langt inni kroppen'' hosting.

Tok lengre tid før han ble frisk etter en forkjølelse,og ble også forkjølet hele tiden..

Skrevet

Det surkler ikke så mye hos sønnen min, men han er ofte forkjøla og har ofte halsbetennelse.

Hadde mistanke om det allerede da han var 8 mnd. Tok kontakt med en astmaspesialist, som der og da ikke kunne si om han hadde det.

Skrevet

Men ring til legen da han ikke har det så bra,så hører han vel om det er noen lyder i lungene hans.

Er noe som heter stum astma også,men har ikke satt meg inn i hva det er..

Hvis du virkelig tror han kan ha det,og legen selv er usikker,så kan du jo høre om gutten din kunne fått prøvd astma medisiner,virker det,så er jo det bra,for da får han medisiner mot det,og virker det ikke,ja,da er det noe annet..

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Hører at han brygger opp til noe nå igjen, så jeg ringer legen i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...