♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Kanskje vi skal dele noen gode og ikke så kostbare ideer til hvordan kle ut barna for en dag?
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg skal ha på ham rød tskjorte, blå snekkerbukse, hvite hansker og blå lue. Da blir han supermario - noe som er storslager i hus for tia:)
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Vi skal ha troll-karneval i vår barnehage.... alle er utkledd som troll. Vi skal farge gamle t-skjorter i bhg. Er nok en billig variant av karneval dette....
Snupi27 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 i bhg jeg jobber i har vi karius og baktus som eventyr tema i februar da vi har karneval. vi har oppfordret alle foreldre til å kle ut barna som enten karius eller baktus den dagen!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 Kjempe ide å kle ut som troll eller karius og baktus da. Da kan han jo ha snekkerbukse, genser, bustete hår og ferdig med det. I fjor hadde jeg tigergutt pysjamas fra H&M som vi brukte også tegnet faren på svart nese og værhår med eyelineren min før de dro. Han ble kjempe fin.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 her har jeg kjøpt en del masker på ikea til 15 kr stk.. Men jeg tviler på at han vil gå med noen av de i barnehagen, så her blir det nok enten en arva leopard-dress eller supermann-pysjen hans På hm.com selger de forresten batman-pysj på tilbud til 65 kr.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2009 Dvs en pysjamas i velour som kun var oransje med tigergutt striper på. Kjempe tøff, og absolutt et tips til dere som har barn som bruker 80 - 86 i str. Tror ikke de har slike til unger over 2 år ;o(
#Ariadne# Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 de har masse tilbud på karnevalsdrakter i leketøysbutikker nå. drakter til 40 og 50 kr
~sjiraff~ Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 I år blir det en Tornerose jente. Hun fikk ordentlig tornerosekjole fra din\sneyland på bursdagen sin. Tidligere har hun vært: - katt -> stripete brun og rosa longs, rosa genser, svart hørbøyle med ører, hjemmelaget pelshale som var sydd på longsen. Litt maling i ansiktet og vips en slott katt til en veldig billing penge. - and -> kjøpte andehåndkle på kid, andetøfler på saape og oransje strømpe og genser på KappAhl. Alt brukes igjen senere og var ikke spes. dyrt. I fjor husker jeg faktisk ikke hva hun var.
cherry coke Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Pirat/sjørøver er jo enkelt og tøft=) Oppklipte jeans, stripete genser, vest, skjerf på hodet og lapp over øyet.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2009 Cowboy er jo og enkelt. Dongeribukse, hvit skjorte ( finskjort fra jul?) eller rutete skjorte, cowboyhatt og sheriff stjerne på skjorta eventuelt vesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå