Gå til innhold

Snart karnevalstid i barnehager igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje vi skal dele noen gode og ikke så kostbare ideer til hvordan kle ut barna for en dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha på ham rød tskjorte, blå snekkerbukse, hvite hansker og blå lue.

Da blir han supermario - noe som er storslager i hus for tia:)

Skrevet

Vi skal ha troll-karneval i vår barnehage.... alle er utkledd som troll. Vi skal farge gamle t-skjorter i bhg. Er nok en billig variant av karneval dette....

Skrevet

i bhg jeg jobber i har vi karius og baktus som eventyr tema i februar da vi har karneval.

vi har oppfordret alle foreldre til å kle ut barna som enten karius eller baktus den dagen!

Skrevet

Kjempe ide å kle ut som troll eller karius og baktus da.

Da kan han jo ha snekkerbukse, genser, bustete hår og ferdig med det.

I fjor hadde jeg tigergutt pysjamas fra H&M som vi brukte også tegnet faren på svart nese og værhår med eyelineren min før de dro. Han ble kjempe fin.

Skrevet

her har jeg kjøpt en del masker på ikea til 15 kr stk.. Men jeg tviler på at han vil gå med noen av de i barnehagen, så her blir det nok enten en arva leopard-dress eller supermann-pysjen hans :)

På hm.com selger de forresten batman-pysj på tilbud til 65 kr.

Skrevet

Dvs en pysjamas i velour som kun var oransje med tigergutt striper på.

Kjempe tøff, og absolutt et tips til dere som har barn som bruker 80 - 86 i str. Tror ikke de har slike til unger over 2 år ;o(

Skrevet

de har masse tilbud på karnevalsdrakter i leketøysbutikker nå. drakter til 40 og 50 kr

Skrevet

I år blir det en Tornerose jente. Hun fikk ordentlig tornerosekjole fra din\sneyland på bursdagen sin.

Tidligere har hun vært:

- katt -> stripete brun og rosa longs, rosa genser, svart hørbøyle med ører, hjemmelaget pelshale som var sydd på longsen. Litt maling i ansiktet og vips en slott katt til en veldig billing penge.

- and -> kjøpte andehåndkle på kid, andetøfler på saape og oransje strømpe og genser på KappAhl. Alt brukes igjen senere og var ikke spes. dyrt.

I fjor husker jeg faktisk ikke hva hun var.

Skrevet

Pirat/sjørøver er jo enkelt og tøft=) Oppklipte jeans, stripete genser, vest, skjerf på hodet og lapp over øyet.

Skrevet

Cowboy er jo og enkelt.

Dongeribukse, hvit skjorte ( finskjort fra jul?) eller rutete skjorte, cowboyhatt og sheriff stjerne på skjorta eventuelt vesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...