Gå til innhold

Striskjorte og havrelefse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller kommer alltid januarstresset litt brått på? Jeg er helt gåen, jeg. Det har sikkert litt å si at min kjære har jobbet mange kvelder i et siste dog jeg selv har litt eksta på jobb, men likevel da...

I går la jeg meg klokka 9 og sov som en stein til i morges. Jauda, sånn går no dagan. Når var det vi skulle på SPA igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også la meg klokka 21 i går,tror det må være noe i luften;0)

Jeg misunner dere den spa turen...Det hadde gjort seg for en stiv og støl vinter kropp..

Skrevet

Les mine klage innlegg,så får du svaret fra meg ;o)

Jeg gleder meg til lysere tider og ikke minst varme!!!!!!

Er så kaldt her at jeg vil hyle....uuuuuul....

Den eneste spa`en jeg kan se frem til,er den som står ute...Å den skal brukes i blomsterbedda mine.men det var vel ikke den du tenkte på???

;o)

Skrevet

Sånn er det her også, vi legger oss tidlig og sover som steiner natta gjennom. Og når klokka ringer tror vi det er midt på natta:-)

Jeg gleder meg til sola titter inn av vinduet lenge før klokka ringer og fuglene har holdt det gående fra kl. 04....

Jeg gleder meg til hvitvin på terrassen og barn som bader i basseng, jeg gleder meg til alt som er lyst og varmt:-)

Og spa, det gleder jeg meg hvertfall til.

Men når det var vet jeg ikke for ingen ville jo stå for bestilling.

Jeg gjør det gjerne jeg, bare jeg ikke blir beskyldt for id-tyveri:-)

Skrevet

Er nok mange som føler det sånn for tiden. Etter deilig juleferie med total relaxation, så kommer hverdagen brått på. Og det at det er mørkt er utmattende. Mye søvn påkrevd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...