Harald Ripultfør Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Er ikke han død da? Har ikke fulgt så godt med på en stund.. så jeg skjønner ikke alt.. Som f.eks hvorfor Pelle har en hest i stua!
flypapir Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg tror Hove kommer tilbake en tur, men når det blir aner jeg ikke...
dåsa06 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg tror at hun nye som Eva ansatte idag er mamman til Alma.
Nattinatta Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 ja det slo meg i dag også, at det er moren til Alma.... Og Hove må iallefall få sagt at det er den hurpa av en datter som dytta'n! Han lever sikkert livet der nede hvor han er nå vettu... Og kommer tilbake i Armani dress, champis og sigar en gang!!
dåsa06 Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har ikke fått set alt som har skjedd, men tipper Hove dukker opp, og blir kvitt Cathrine på et vis. Hvordan gikk det emd Cecilie forresten, så bare slutten idag. Drar hun til Afrika? Tok hun abort?
Nattinatta Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Hun tok iallefall abort.... Så får vi se om hun drar da..
Monajenten Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Hehe;-) Pelle har en ponni i stuen fordi de egentlig skulle kjøpe en travhest (?) til 200 000,- men så klarte de kun å fikse 30 000,- Og dermed tok hestefolkene pengene og ga ham en ponni;-)
flypapir Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Hun tok abort hvertfall. Tror ikke vi vet om hun reiser enda...
basilikum Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2009 Self, ho er jo mora til alma.. har ikke tenkt på det
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 men det var jo begravelse for Hove i en episode. da presten hadde sakt noe morsomt, og pressen hadde knipset jens august når han lo, så ble det en stor sak utav det også, siden han var misstenkt i drapet... hvis Hove står opp fra kista, og graver seg opp gjennom jorda, da slutter jeg å se cæsar.... fengselsdama er nok mor til Alma ja, tror julie velger Alma til slutt jeg. siste som kommer til å skje før sommerferien eller noe tenker jeg... typisk... eller så blir hun sammen med han barnefaren, å di begge adopterer alma, og bærer fram ungen i magen. cecilie drar mot Afrika, men snur vel på flyplassen tror jeg, for å komme hjem å fortelle sin kjære Storm om aborten, tror det blir flere barn der=) ingen som har funnet bevis på at katrine Hove hadde riktig benmarg greier som sin far da? det arket eksisterer vel enda regner jeg med, så hun vil nok bli avslørt å ut fra serien med henne. jens august og fruen liv tror jeg flytter til øyene, hun er jo lege (snart) så hun hjelper syke folk, og jens august bygger hotel. tror han får oppfylt drømmen sin til slutt jeg..... han har jo mast i mange år nå, det MÅ jo bare skje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå