Gå til innhold

Fake eller ekte på strawberrynet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde lyst å handle Dermalogica-produkter der, men så kom mannen min og påsto at det er fake produkter. Må innrømme at jeg ble litt i tvil. Søkte litt på nettet også og det står mye som sår tvil. Hva tror dere ? Noen som har handlet Dermalogica der og som har noen formening ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekte!

Dette sendes fra Hong Kong, der er prisene myyyyye lavere enn i Norge, dermed kan de selge så billig

Skrevet

Jeg har handlet Biotherm produkter der i masser pluss parfymer og er det fake så er de like gode som originalen ;o)

Jeg har i hvertfall ikke merket forskjell hvrerken på kvalitet, utseende, lukt eller noe annet.

Skrevet

Det er ekte vare. Har kjøpt Dermalogica og andre ting der mange ganger.

Men tror de av og til har litt ukurante varer, altså f.eks. sminke i farger som ikke selges mer, gammel emballasje fordi design er blitt modernisert og sånn.

Skrevet

Har handlet mye der, og er det fake så er jeg like fornøyd med fakeproduktene som de ekte og dyre kjøpt her.

Skrevet

Jeg handler masse masse masse (ekstremt masse) på strawberrynet! :) og det er ekte varer, så mannen din tar nok feil denne gangen.. ;)

Skrevet

Typisk menn å påstå ting de ikke har NOE greie på! Hvor har han liksom sett at varer fra strawberry er fake? Jeg har handlet der snart 50 ganger, og det er så ekte som det kan bli:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...