Gå til innhold

Jeg blir vel lurt i dag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt en veldig aktiv dag. Nå har jeg holdt på siden 1730 tiden med 'mageknip' øverst i magen, nedover sidene og bakover i ryggen. Det er varierende hvor ofte disse smertene kommer, og de varer alt fra 15-20 sekunder og opp til 30-40 sekunder eller mer. De kan komme ganske tett, eller ta mange minutter mellom hver bølge. Jeg kjenner meg sprengt i buken, og stadig dotrengt. Men jeg tør ikke stole på at dette skal lede til noe som helst. Lillefrøkna har visst arvet farens stahet og tålmodighet... noe som IKKE stemmer overens med morens lynne. Jeg er i dag 38 uker akkurat. Blir spennende å se natten an, men holder ikke pusten i påvente av ny tittel som mor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok lurt i dag jeg også :-S

Ble strippet i går (var da litt moden og med 1 cm åpning) men kjente absolutt ingenting etter strippinga. Hadde ikke en eneste kynner! Så var en smule skuffet kan man si! :-(

Var hos jordmor igjen i dag og da viste det seg at jeg har så og si avflatet mormunn og med 3 cm åpning. Hm. Kan ikke skjønne dette, merker jo ingenting. Hun var overbevist om at jeg kom til å føde i løpet av dagen, men synes virkelg det er på tide å få noen rier hvis jeg skal rekke det. Frustrerende!!! Nå vil jeg bare ha vondt!! Og jeg føler meg lurt av jordmora som gir meg falske forhåpninger! ;) Eneste jeg kjenner nå er veldig press, akkurat som jeg skulle vært på do. Men ikke noe mer...Har litt kynnere, men ikke i nærheten av vondt.

Håper "takene" dine går over til rier, Hakkamella og at det blir fødsel på deg snart (og på meg) !! Lykke til :)

Skrevet

ivf-skatt i magen

ville tatt tiden på kynnerene dine. det er jo ikke alle som kjenner riene i åpningsfasen som smertefulle,de fleste ja, men ikke alle. og når du er i en åpningsfase så er det rier...så ta tiden på dem. er dem regelmessige så ring føden. plutselig så kan fødselen sette i gang... har du langt til føden?

Skrevet

Har ikke hatt noen kynnere siden i går kveld så ingen tegn til fødsel overhodet her.. Har 20-30 minutter til sykehuset forresten ;)

Skrevet

Fremdeles ikke noe baby her heller. Men i dag ringer jeg lege/jm og ber om hjelp til å finne ut hvorfor jeg føler meg så mørbanket i hele mageregionen om det ikke er fødsel i nær fremtid... nærmere enn 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...