Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Går med nr 2 nå og gikk 14 dager over termin før jeg ble satt igang med førstemann. Er ikke noe særlig keen på å gå over tiden denne gangen, så nå skal her modnes Men, hva fungerer? Prøvde igangsettelsesakupunktur en uke over termin forrige gang, og det ble jeg skikkelig uvel av...
Venter nr3 er 22 år Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 har hørt at man kan bli strippet...skal visst få sus på tingene det;)men jeg har ikke opplevd det selv..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Ingenting ;o) Neida - jeg testet modningsakupunktur flere ganger før snupp bestemte seg for å komme ut 10 dager over termin sist, prøvde sex for å sette i gang mange ganger (fødsel startet rett etter siste gangen da, så kan jo være det hadde noe for seg likevel), spasertur og vindusvask og lakrisrot-te (skal ikke det være for å sette ting i gang?) uten hell. Men for andre funker det tydeligvis som ei kule (eller bare tilfeldig at de likevel var klare?)...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Ja og strippet ble jeg også et par ganger, uten at jeg fikk noe annet enn kynnere og bittelitt blødning... Kroppen min VIL tydeligvis ikke modnes, haha...
magica fra tryll Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Hvis du skal ta modningsakupunktur, er det lurt å begynne uke 37 og ta 2 g pr.uke. Hvis du ikke har fått nåler før, kan du bli litt uvel første gang. Men kroppen vender seg som oftest til det. Er det eneste jeg har noe tro på... Jeg gikk 17 dager over med nr 3, og startet 2 dager før med nr 4,-da fikk jeg akupunktur, Tar 2 ganger pr uke denne gangen også
Venter nr3 er 22 år Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 uff da..hehe min egen termin er 19.01 i mens ul terminen er 30,01.. jeg er klar for å få baby nå jeg..hehe for fikk 3,5uke før tiden forrige gang,...men ikke gjort noe for å sette i gang.. min sviigerinne kan gi akupunktur. med soneterapi.men frister lite..litt ekkelt liksom.hehe
Mia77 Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Jeg spurte fødselslegen min om dette, og han sa at det eneste som faktisk fungerer er å ha sex..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå