Gå til innhold

Hvilke "modningstips" fungerer egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går med nr 2 nå og gikk 14 dager over termin før jeg ble satt igang med førstemann. Er ikke noe særlig keen på å gå over tiden denne gangen, så nå skal her modnes :)

Men, hva fungerer? Prøvde igangsettelsesakupunktur en uke over termin forrige gang, og det ble jeg skikkelig uvel av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at man kan bli strippet...skal visst få sus på tingene det;)men jeg har ikke opplevd det selv..

Skrevet

Ingenting ;o)

Neida - jeg testet modningsakupunktur flere ganger før snupp bestemte seg for å komme ut 10 dager over termin sist, prøvde sex for å sette i gang mange ganger (fødsel startet rett etter siste gangen da, så kan jo være det hadde noe for seg likevel), spasertur og vindusvask og lakrisrot-te (skal ikke det være for å sette ting i gang?) uten hell. Men for andre funker det tydeligvis som ei kule (eller bare tilfeldig at de likevel var klare?)...

Skrevet

Ja og strippet ble jeg også et par ganger, uten at jeg fikk noe annet enn kynnere og bittelitt blødning... Kroppen min VIL tydeligvis ikke modnes, haha...

Skrevet

Hvis du skal ta modningsakupunktur, er det lurt å begynne uke 37 og ta 2 g pr.uke. Hvis du ikke har fått nåler før, kan du bli litt uvel første gang. Men kroppen vender seg som oftest til det. Er det eneste jeg har noe tro på... Jeg gikk 17 dager over med nr 3, og startet 2 dager før med nr 4,-da fikk jeg akupunktur, Tar 2 ganger pr uke denne gangen også:)

Skrevet

uff da..hehe

min egen termin er 19.01 i mens ul terminen er 30,01.. jeg er klar for å få baby nå jeg..hehe for fikk 3,5uke før tiden forrige gang,...men ikke gjort noe for å sette i gang.. min sviigerinne kan gi akupunktur. med soneterapi.men frister lite..litt ekkelt liksom.hehe

Skrevet

Jeg spurte fødselslegen min om dette, og han sa at det eneste som faktisk fungerer er å ha sex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...