♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg føler at halve annsiktet er numment... leamus i øyet,leppa og i haka... syntes dette er litt ekkelt. noen som vet hva det er ??? Har liksom ikke krefter i høyre delen av annsiktet..
mammatetogansketette:)) Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Heisann:) Det kan ha sammenheng med blodtrykksfall, i alle fall hadde jeg numne fingre og lepper i forb. med det. Iflg. jordmor var dette rimelig vanlig- å bli nummen i ulike kroppsdeler under svangerskapet. Om det altid har med blodtrykksfall å gjøre vet jeg ikke... Senere hørte jeg en kollega som lenge i svangerskapet var skikkelig nummen i en arm, det gikk over en tid etter fødselen... Så det er nok normalt, men ta en tlf til jordmor du, så får du helt sikkert et bedre svar enn jeg kan gi
endelig igjen Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg ville ringt legen/føden med en gang. Mi søster fikk dette rett før fødsel,pga svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå