Gå til innhold

"lammelse" i annsiktet.


♥Tonje mor♥ Sønn og spire...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at halve annsiktet er numment... leamus i øyet,leppa og i haka... syntes dette er litt ekkelt. noen som vet hva det er ??? Har liksom ikke krefter i høyre delen av annsiktet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Det kan ha sammenheng med blodtrykksfall, i alle fall hadde jeg numne fingre og lepper i forb. med det. Iflg. jordmor var dette rimelig vanlig- å bli nummen i ulike kroppsdeler under svangerskapet. Om det altid har med blodtrykksfall å gjøre vet jeg ikke... Senere hørte jeg en kollega som lenge i svangerskapet var skikkelig nummen i en arm, det gikk over en tid etter fødselen... Så det er nok normalt, men ta en tlf til jordmor du, så får du helt sikkert et bedre svar enn jeg kan gi :)

Skrevet

Jeg ville ringt legen/føden med en gang. Mi søster fikk dette rett før fødsel,pga svangerskapsforgiftning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...