Gå til innhold

"lammelse" i annsiktet.( samme som 3.tri )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at halve annsiktet er numment... leamus i øyet,leppa og i haka... syntes dette er litt ekkelt. noen som vet hva det er ??? Har liksom ikke krefter i høyre delen av annsiktet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakta sånn at en lege får vurdert deg.

Skrevet

Reis til legen..

Jeg har vært lammet i halve ansiktet to ganger... Fått masse tabletter med en gang...

KAn komme av at man sitter i tekk, men kan også være virus på en nerve..

Skrevet

dersom du har mye vann i kroppen kan det gjør at en nerve kommer i klem. Da bør du kontakte lege / fødeavdelingen.

Skrevet

Det er nok lurt å kontakte lege, som de andre sier. Jeg fikk likevel behov for å si at jeg har lest om en som hadde det samme problemet og det viste seg å være en nerve i klem eller noe?! Jeg mener at det var en kiropraktor som fant det ut?! Beklager at jeg ikke husker detaljene men det var en gravid kvinne og legen fant ikke ut hva det var..

Jeg håper du finner ut av det:-)

Skrevet

jo. jeg tror det er en nerve i klem... rimelig sikker på det. er bra stiv i nakken/skuldra også. så får utstyre gubben med litt olje og få han til å gni litt :)

Skrevet

Det der er symptomer en gravid bør ta på alvor. Synes i det minste du bør snakke med en lege, selv om det mest sannsynlig er ufarlig. Uansett - bedre å være sikker.

Skrevet

Jeg fikk Bell's Palsy 6 uker etter fødsel med første mann og ble helt lam på høyre side. Og det er en virus.

Pga. uvitenhet på sykehuset så fikk jeg aldri medisiner for det og ble frisk med en gang - nå to år etterpå så er jeg 95 % frisk. Øyet blir fortsatt litt stramt om jeg tygger noe kjøtt eller smiler og munnen henger svakt på høyre side.

Broren min visste det etter beskrivelse fra svigerinna mi som så meg !!! Og visste hva jeg burde fått med en gang - han er lege. Men jeg fortalte det ikke til ham så jeg fikk aldri sjansen.

Så kom deg til lege fort og få det sjekket.

Skrevet

var i kontakt med en på ambulansen nå, han mente at det enten er en nerve i klem eller en infeksjon på en nerve. helt ufarlig men burde sjekkes om det ikke gir seg :) tusen takk for flotte svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...