Gå til innhold

"lammelse" i annsiktet.

♥Tonje mor♥ Sønn og spire...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at halve annsiktet er numment... leamus i øyet,leppa og i haka... syntes dette er litt ekkelt. noen som vet hva det er ??? Har liksom ikke krefter i høyre delen av annsiktet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg. Ring lege, sånne symptomer skal undersøkes.

Skrevet

hmmm. ja, det kommer og går litt.. lurer på om det kan komme av spenninger i nakken...

Skrevet

ring legevakta med en gang å hør... bør jo ikke være noe farlig. jeg ble sånn under min forrige fødsel...fordi jeg spendte kroppen for mye...

Skrevet

mye mulig...som jeg sa under min forrige fødsel så fikk jeg sånn..ble helt lam i ansiktet...det prikka.,.og henna mine bare knøt seg sammen,klarte ikke å lukke de opp.... det var fordi jeg spendte meg for mye..

Skrevet

ja, jeg tipper at det kommer av det ja.. så blir man jo så opphengt i det når man først begynner å kjenne etter. hehe

Skrevet

joda..men hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt legevakta å bare hørt....

Skrevet

høres ut som en sykdom som jeg selv har hatt som heter bells parese. Jeg våknet en morgen med at det prikket veldig i høyre del av ansiktet og bakover i nakken, hadde følelse i ansiktet, men musklene bare stivnet totalt etterhvert. Dette går over etter en tid men er veldig viktig og komme fort til legen for å beskytte øyet mot uttørring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...