Gå til innhold

har lyst på flere barn jeg, men ikke samboer...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke lyst på enda siden jenta vår bare er 7 1/2 mnd, men seinere. sambo har absolutt ikke lyst på flere har han sagt. Han kan ikke fordra skriking sier han. Nei, er ikke morsomt det, men sånn er det jo å ha barn. Hvis jeg f.eks. er skikkelig sliten og sur en dag og babyen er litt "trass", så kommer han alltid med "ikke flere unger her nei.." Jeg trudde han skulle bli en helt annen pappa enn det han er. Han er kjempe glad i dattra si og leker og styrer med henne, men ja..nei, jeg veit ikke jeg...Skal jeg aldri få være gravid igjen, aldri få oppleve en fødsel igjen? Syns det høres trist ut i en aldre av 23 år. Dattra vår har heller ikke vært en umulig unge, er blid dagen lang og sover hele natten. Flere som har det på denne måten? Hva tenker dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil nok sannsynligvis endre seg, tror nok det er mange mødre og fedre som har sagt det når barna er i den alderen. Men ville satt meg å snakket med han, for å høre om det er noe han virkelig mener.Hørres jo ut som han sier det i frustrasjon, å da kan man si så mangt. :)

Skrevet

jo, han sier det vel egentlig i frustrasjon, men hans ier det som om han mener det, og det står han på. Har pratet med han og han sier det samme, vil ikke ha flere. Men som du sier så kan det endre seg om noen år, håper virkelig det, har lyst på et søsken til lille snupp.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...